Unilever anunță noi investiții pentru toate fabricile din România

Unilever anunță noi investiții pentru toate fabricile din România
Emil Popescu
Emil Popescu
scris 29 apr 2021

Grupul anglo-olandez din domeniul bunurilor de larg consum Unilever va extinde capacitatea de producție și depozitare a alimentelor în România, pentru a răspunde cererii în creștere. Unilever s-a dezvoltat în ultimii ani prin achiziții pe acest segment, preluând fabrica de înghețată Betty Ice și participația majoritară la FruFru, și anunță acum investiții în toate fabricile deținute de grup pe piața locală.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Unilever are în România activități de import, distribuție și producție, cu fabrici la Suceava (înghețată), Ploiești (detergenți și alimente) și București (alimente).

“Fabrica din Ploiești produce unele dintre cele mai îndrăgite produse din portofoliul nostru. Având în vedere creșterea cererii în categoria de Foods, ne extindem capacitatea de producție și depozitare pe această categorie. De asemenea, ne dorim să continuăm investițiile și în celelalte fabrici ale noastre pentru a le dezvolta în raport cu cererea consumatorilor”, a declarat pentru Profit.ro Ana-Maria Pâslaru, noul general manager Unilever South Central Europe.

Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III) CITEȘTE ȘI Dacă ar ajunge roboții să dea consultanță, ce vor mai face oamenii? Despre viitorul consultanței, ce cred liderii PwC (III)

Gigantul anglo-olandez vrea să-și dezvolte în continuare business-ul în România și analizează noile oportunități ale pieței.

În privința evoluției vânzărilor, Pâslaru a spus că Unilever se așteaptă să se mențină pe un trend bun, datorită diversității portofoliului și a brandurilor produse și comercializate.

Din perspectiva schimbărilor aduse de pandemia COVID în comportamentul de consum managerul Unilever remarcă o mai mare atenție acordată raportului calitate-preț la alegerea unui produs, încrederea în anumite mărci și interesul tot mai mare în privința ingredientelor.

Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer CITEȘTE ȘI Studiu EY: Companiile raportează scăderi ale cifrei de afaceri, însă doar 19% și-au revizuit politica de prețuri de transfer

“Cred că aceste tendințe vor rămâne în perioada următoare, pentru că au fost amplificate de pandemie, iar aceasta este noua realitate în care trăim”, afirmă Pâslaru.

Ea a preluat la 1 martie conducerea diviziei Unilever pentru sud-estul Europei, cu activități pe piețele produselor alimentare, de îngrijire personală și a locuinței în România, Bulgaria, Serbia, Muntenegru și Republica Moldova.

În 2021, grupul aniversează 30 de ani de la intrarea primelor produse Unilever în România. Investițiile realizate în această perioadă însumează 120 de milioane de euro, iar în prezent portofoliul companiei include peste 20 de branduri, cel mai cunoscut la nivel național fiind Dero.

Cu 149.000 de angajați și vânzări de 51 de miliarde de euro anul trecut, gigantul Unilever este prezent în 190 de țări din întreaga lume, cu peste 400 de branduri.

viewscnt
Afla mai multe despre
unilever
investiții