Vânzările H&M scad în România, afectate de restricțiile din pandemie

Vânzările H&M scad în România, afectate de restricțiile din pandemie
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 3 feb 2021

Vânzările retailerului suedez de haine și accesorii H&M în România au scăzut cu o cincime în anul fiscal 2020, în contextul în care restricțiile impuse pe fondul pandemiei au afectat puternic compania, în special în prima parte a anului, când majoritatea magazinelor au fost închise.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Vodafone Kids Ski Challenge, Azuga, 12-13 Februarie 2021. Copiii noștri au nevoie de sport, aer liber si competiție CITEȘTE ȘI Vodafone Kids Ski Challenge, Azuga, 12-13 Februarie 2021. Copiii noștri au nevoie de sport, aer liber si competiție

Cele 57 de magazine H&M de pe piața locală au raportat vânzări nete agreate de 2,116 miliarde de coroane suedeze (209,25 milioane euro) în perioada decembrie 2019-noiembrie 2020, cu 20% mai mici comparativ cu vânzări de 2,64 miliarde de coroane în anul fiscal anterior.

Interviu: Ren Zhengfei după ceremonia de deschidere a Laboratorului de Inovație Minieră Inteligentă din Taiyuan CITEȘTE ȘI Interviu: Ren Zhengfei după ceremonia de deschidere a Laboratorului de Inovație Minieră Inteligentă din Taiyuan

În ultimul trimestru al anului fiscal (1 septembrie-30 noiembrie), H&M a obținut vânzări de 615 milioane de coroane (60,8 milioane euro), în scădere cu 16% față de intervalul similar din 2019.

Deținătorul francizei KIKO Milano în Europa de Sud-Est pregătește deschiderea primelor magazine în România CITEȘTE ȘI Deținătorul francizei KIKO Milano în Europa de Sud-Est pregătește deschiderea primelor magazine în România

În lei, vânzările H&M au scăzut cu 12% în ultimul trimestru și cu 18% la nivelul întregului an fiscal.

eMAG Academy, școala care te învață ABC-ul online-ului. Top 10 cei mai studioși cursanți CITEȘTE ȘI eMAG Academy, școala care te învață ABC-ul online-ului. Top 10 cei mai studioși cursanți

La nivelul grupului, H&M a raportat vânzări de 187,03 miliarde de coroane în anul fiscal 2020, în coborâre cu 20% (-18% în monede locale) de la 232,75 miliarde de coroane în 2019.

Lumea clocotește. Ce șanse are programul noului Guvern să fie respectat? CITEȘTE ȘI Lumea clocotește. Ce șanse are programul noului Guvern să fie respectat?

Profitul net s-a prăbușit cu aproape 91%, de la 13,34 miliarde de coroane la 1,24 miliarde de coroane (123 milioane euro), în pofida unei reveniri peste așteptări a vânzărilor în a doua jumătate a anului fiscal și până la apariția celui de-al doilea val al pandemiei de coronavirus, care a adus noi restricții și blocaje de activitate. 

Creșterea puternică a Kindred Group în 2020, alimentată inclusiv de ascensiunea Unibet și Vlad Cazino în România CITEȘTE ȘI Creșterea puternică a Kindred Group în 2020, alimentată inclusiv de ascensiunea Unibet și Vlad Cazino în România

H&M a deschis 129 de magazine anul trecut și a închis 187 de unități. Strategia pentru acest an include închiderea a 350 de magazine și deschiderea a circa 100 de magazine noi.

Soluțiile inteligente de video colaborare: o nouă dimensiune pentru creșterea productivității în mediul de lucru hibrid CITEȘTE ȘI Soluțiile inteligente de video colaborare: o nouă dimensiune pentru creșterea productivității în mediul de lucru hibrid

La 30 noiembrie, rețeaua de magazine era formată din 5.018 de unități.

viewscnt
Afla mai multe despre
h&m
vanzari
magazine h&m
rezultate romania
rezultate financiare
pandemie
restrictii
coronavirus