Vânzările Metro au crescut cu două cifre după reducerea TVA

Vânzările Metro au crescut cu două cifre după reducerea TVA
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 30 sep 2015

Vânzările Metro Cash&Carry România au înregistrat o creștere de două cifre după reducerea TVA la alimente de la 1 iunie și au rămas pe un trend pozitiv.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

"Reducerea TVA a fost o decizie foarte bună autorităților de a crește consumul. Am avut o creștere double digit a vânzărilor like for like și mergem în sus", a declarat miercuri directorul general al companiei, Gilles Roudy.

TVA la alimente a scăzut de la 24% la 9% începând cu 1 iunie.

Anul trecut, compania a înregistrat vânzări de 906 milioane euro, astfel că în acest an Metro ar putea depăși din nou pragul de 1 miliard de euro.

În 2013, vânzările Metro s-au situat la aproape 980 milioane euro.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
metro
tva
giles roudy