Vânzările Sphera Franchise Group, care deține lanțurile KFC și Pizza Hut, au crescut cu 23,4% în primele nouă luni

Vânzările Sphera Franchise Group, care deține lanțurile KFC și Pizza Hut, au crescut cu 23,4% în primele nouă luni
Profit.ro
Profit.ro
scris 15 nov 2018

Grupul Sphera Franchise Group, care deține lanțurile KFC și Pizza Hut, a raportat, joi, vânzări consolidate în valoare de 551,6 milioane lei pentru primele nouă luni ale anului, reprezentând o creștere de 23,4% față de vânzările pro-forma ale aceleiași perioade din anul trecut.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

”Această performanță îmbunătățită a fost ajutată de o creștere de 26,6% a vânzărilor din al treilea trimestru, determinată în principal de un avans de 11,4% a vânzărilor similare ale magazinelor KFC România și de creșterea contribuției KFC Italia, dar și de îmbunătățirea vânzărilor Pizza Hut”, se arată în comunicat.

Directorul general al Sphera Franchise Group, Mark Hilton, a subliniat că grupul și-a continuat tendința ascendentă în ultimele luni, scrie News.ro.

Immofinanz, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața imobiliară din România, cumpără 8 parcuri de retail din regiune cu peste 90 de milioane de euro CITEȘTE ȘI Immofinanz, unul dintre cei mai importanți jucători pe piața imobiliară din România, cumpără 8 parcuri de retail din regiune cu peste 90 de milioane de euro

”Rezultatele trimestrului trei arată că am continuat să creștem în concordanță cu obiectivele noastre, avansul semnificativ de 26,6% a vânzărilor, fiind doar unul dintre indicatorii care susțin progresul nostru” a declarat Mark Hilton.

Profitul operațional al restaurantelor a crescut cu 17,3% față de anul precedent, în trimestrul al treilea, până la 28 milioane de lei, ceea ce s-a datorat atât creșterii marjei în restaurante (13,9% în trimestrul trei față de 11,4% în trimestrul doi), cât și reducerii pierderii de marjă față de anul precedent, potrivit companiei.

În același timp, EBITDA normalizată a Sphera a crescut cu 9,4% față de aceeași perioadă a anului trecut, ajungând la 21 milioane lei, sau 10,4% din vânzări.

”Datorită rezultatelor considerabil mai bune din trimestrul al treilea, în primele nouă luni ale acestui an, profitul operațional al restaurantelor a scăzut cu doar 0,1% față de anul precedent la 74,6 milioane lei (comparativ cu un declin de 8,3% în primul semestru) în timp ce EBITDA normalizat a scăzut cu 7,4% față de anul precedent la 53,4 milioane lei (comparativ cu o pierdere de 15,9% la jumătatea anului)”, se arată în comunicat.

Performanța din trimestrul al treilea a fost rezultatul îmbunătățirii performanței în aproape toate categoriile de cheltuieli pentru restaurante, determinată de vânzări sezoniere mai mari. Totodată, cea mai mare parte a îmbunătățirii marjei a provenit din costul redus al forței de muncă și al altor cheltuieli de exploatare, potrivit companiei.

Sphera Franchise este cel mai mare grup din industria food service din România și deține companiile care operează în sistem de masterfranciză brandurile KFC, Pizza Hut, Pizza Hut Delivery și Taco Bell.

Compania s-a listat pe bursă la finele anului trecut.

viewscnt
Afla mai multe despre
sphera franchise group
kfc
pizza hut