Zara a început să taxeze cumpărătorii pentru returnarea achizițiilor online

Zara a început să taxeze cumpărătorii pentru returnarea achizițiilor online
Thomas Dincă
Thomas Dincă
scris 2 feb 2023

Gigantul spaniol Inditex, proprietarul magazinelor Zara, a început să taxeze cumpărătorii din Spania pentru returnarea achizițiilor online, deși returnările în magazine rămân gratuite.

Clienții trebuie să plătească acum 1,95 euro (2,13 dolari) dacă doresc să returneze articole de acasă.

Urmărește-ne și pe Google News

Cu toate acestea, articolele cumpărate online pot fi în continuare returnate gratuit la magazinele fizice.

Evenimente
15 octombrie - Eveniment Profit Health.forum
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
FOTO Curier plătit în România cu bani de jucărie. Un detaliu de pe bancnote a trecut neobservat, deși dădea de gol înșelăciunea CITEȘTE ȘI FOTO Curier plătit în România cu bani de jucărie. Un detaliu de pe bancnote a trecut neobservat, deși dădea de gol înșelăciunea

Inditex, (ITX.MC), care deține Zara, va introduce și taxe de returnare în Spania pentru celelalte mărci ale sale, cum ar fi Massimo Dutti și Pull&Bear.

Pe măsură ce pandemia de COVID-19 a declanșat un boom în cumpărăturile online, clienții s-au obișnuit să cumpere articole pentru a le încerca acasă, deoarece returnările erau adesea gratuite, ceea ce a ridicat costurile pentru comercianți cu amănuntul, relatează Reuters.

La începutul anului trecut, Zara a introdus taxe pentru unele returnări online în Marea Britanie și alte piețe principale, în urma unor măsuri similare din partea rivalilor precum Uniqlo sau Next.

Gigantul francez Tereos a vândut fabrica de zahăr Luduș. Cumpărători surpriză CITEȘTE ȘI Gigantul francez Tereos a vândut fabrica de zahăr Luduș. Cumpărători surpriză

Inditex se așteaptă ca vânzările online să depășească 30% din vânzările totale până în 2024.

Inditex a raportat o creștere de 24% a profitului net în primele nouă luni ale anului trecut, până la 3,1 miliarde de euro, grație unor vânzări mai mari, dar și majorării prețurilor.

Vânzările sale online au înregistrat o creștere de 19% comparativ cu perioada similară a anului trecut, un ritm care depășește estimările analiștilor. În plus, începând din primăvară, Inditex a majorat prețurile cu cel puțin 5% ca măsură preventivă față de presiunile inflaționiste de pe mai multe piețe.

Adrian Năstase, despre culisele privatizării Petrom și opoziția Austriei pentru aderarea României la Schengen. „Scriu aceste rânduri cu o oarecare tristețe.” CITEȘTE ȘI Adrian Năstase, despre culisele privatizării Petrom și opoziția Austriei pentru aderarea României la Schengen. „Scriu aceste rânduri cu o oarecare tristețe.”

În aceste condiții, veniturile generate de Inditex au crescut cu aproape o cincime în ritm anual până la 23,1 miliarde de euro, iar profitul operațional (EBITA) a crescut și el cu o cincime până la 6,5 miliarde de euro.

Pe lângă Zara, Inditex deține și lanțurile de magazine Massimo Dutti, Pull & Bear, Bershka, Stradivarius și Oysho.

viewscnt
Afla mai multe despre
zara
haine