The Outfit atrage o nouă finanțare

The Outfit atrage o nouă finanțare
Profit.ro
Profit.ro
scris 22 iun 2022

The Outfit, un startup lansat ca serviciu online de personal styling, a ridicat o nouă rundă de finanțare de tip seed, în valoare de 766.000 euro, de la TSG Capital, follow-on de la investitorii existenți (Sergiu Neguț, Ilinca Păun, Alexandru Ghiță, Andreas Antonopoulos) și o listare pe Seedblink, platformă de investiții în startup-uri tech, ajungând la o sumă totală de 1 milion de euro, incluzând și prima rundă de pre-seed de anul trecut.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În urmă cu un an, firma a atras 300.000 de euro de la un grup de investitori, printre care și Sergiu Neguț, cofondator, printre altele, al FintechOS.

 

Din grupul de investitori mai fac parte Venture Growth Partners, Alexandru Ghiță și Ilinca Păun.

Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România CITEȘTE ȘI Cum au crescut olandezii de la FERM afacerile din România

Startup-ul a fost fondat de Horia Stupu, Șerban Buliga și Ciprian Dudulea.

The Outfit atrage o nouă finanțare

Investiția a fost folosită pentru a accelera dezvoltarea sistemelor de recomandare și pentru a construi echipa.

Mecanismul introdus presupune că o clientă completează un profil online, răspunzând la câteva întrebări despre corpul, stilul și bugetul preferat. Primește ulterior un set format din 5 articole vestimentare alese de unul dintre stiliștii The Outfit. Clienta are 3 zile să probeze hainele, plătește doar ce păstrează, iar pe restul le returnează gratuit.

Florin Cîțu: Puterea de cumpărare a crescut CITEȘTE ȘI Florin Cîțu: Puterea de cumpărare a crescut

Înainte de plată, va trece printr-un proces de feedback pentru fiecare item probat, pentru ca algoritmii și stiliștii să poată învăța și recomanda produse mai potrivite la următoarele comenzi.

Lansată la jumătatea lunii martie 2021, platforma a atins venituri de 805.000 euro, livrând circa 16.000 de comenzi în România.

viewscnt
Afla mai multe despre
outfit
negut