Guvernul a adoptat un act normativ care facilitează promovarea în mediul online a României ca destinație turistică

Guvernul a adoptat un act normativ care facilitează promovarea în mediul online a României ca destinație turistică
Profit.ro
Profit.ro
scris 28 aug 2019

Executivul a adoptat în ședința de guvern de marți, la inițiativa Ministerului Turismului, un act normativ care facilitează promovarea României în mediul online.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

"Hotărârea de Guvern privind modificarea și completarea HG 20/2012 privind aprobarea Programului Multianual de Marketing și a Programului Multianual de Dezvoltare a Destinațiilor, Formelor și Produselor Turistice prevede posibilitatea realizării de noi mecanisme de promovare și actualizează legislația din acest domeniu pentru ca România să fie promovată la nivel internațional în cadrul unor campanii integrate de promovare", arată un comunicat emis marți de Ministerul Turismului, scrie News.ro.

Firea, o nouă decizie: \'\'Ziua fără autoturisme\'\' în București CITEȘTE ȘI Firea, o nouă decizie: ''Ziua fără autoturisme'' în București

Noile tehnologii existente pe piață în domeniul promovării, în special în cazul promovării în mediul online, impun o serie de noi categorii de cheltuieli care să facă posibilă oferirea de soluții performante și eficiente conform standardelor ridicate impuse de competitori, potrivit ministerului.

"Pentru ca promovarea României ca destinație să fie una eficientă, se urmărește realizarea următoarelor obiective principale: corelarea prevederilor hotărârii cu noile tehnologii existente pe piață și categorii de cheltuieli necesare atingerii obiectivelor; utilizarea și dezvoltarea celor mai eficiente instrumente ale mixului promoțional, în funcție de piața țintă a campaniei de promovare: publicitatea, promovarea vânzărilor, organizarea vizitelor de informare/excursiilor de familiarizare în țară pentru liderii de opinie în domeniul turismului", informează Ministerul Turismului.

De asemenea, modificările aduse HG 20/2012 permit Ministerului Turismului să contracteze studii de piață pentru ca promovarea să se adreseze cât mai punctual publicului țintă.

viewscnt
Afla mai multe despre
promovare
mediul online
guvern