J’info Tours estimează afaceri de circa 80 milioane lei în 2017, mizând pe segmentul grupurilor de corporatiști

J’info Tours estimează afaceri de circa 80 milioane lei în 2017, mizând pe segmentul grupurilor de corporatiști
scris 8 aug 2017

Agenția de turism J’info Tours estimează afaceri de până la 80 milioane lei în acest an, în creștere cu circa 18% față de anul anterior, ca urmare a lansării de destinații noi și a diversificării produselor vechi, a declarat pentru News.ro președintele companiei, Carmen Pavel, precizând că turoperatorul s-a bazat în acest an mai mult pe segmenul de grupuri de corporatiști și pe excursiile în zone mai îndepărtate, care pornesc de la 2.000 de euro.

Compania mizează pe segmentul de călătorii în grup, deoarece piața înregistrează creșteri de 30-40%.

"Cea mai relevantă experiență de călătorii în grup sunt incentive-urile (recompensele, n.r.) oferite angajaților de către angajatorii din corporații. Aceste călătorii aduc un plus de echilibru și unitate în colectivele de lucru, angajații devin mai eficienți și mai motivați”, a afirmat Pavel, pentru News.ro.

EXCLUSIV În insolvență, Paravion a rămas fără licență IATA și fără cumpărător, după ce primise o ofertă de cumpărare de la o agenție online din Grecia CITEȘTE ȘI EXCLUSIV În insolvență, Paravion a rămas fără licență IATA și fără cumpărător, după ce primise o ofertă de cumpărare de la o agenție online din Grecia

Agenția de turism își asigură 65% din venituri din contractele cu companii și are în portofoliu multi­na­ționale din dome­niile farma­ceu­tic, auto, IT, cimentului sau din in­dustria tutunului și agricul­tură. Prin­tre clienții J’Info Tours se numără grupuri precum Avon, Uni­lever, Ericsson sau AIG.

”Foarte mulți angajați din companii mari, corporatiști, călătoresc la hoteluri de 4-5 stele, cu toate mesele incluse, au diverse vizite asigurate, servicii suplimentare. Și toate acestea pe banii companiei, care își recompensează salariații”, a spus Carmen Pavel.

De obicei, corporatiștii merg împreună în vacanțe, fiind încurajați de companii.

”Fac totul împreună, mănâncă, se distrează. Aceștia ulterior lucrează mai bine, sunt și mai motivați să rămână în cadrul companiei. Iar companiile care au făcut astfel de deplasări au văzut ulterior avantajele acestor excursii în cifra de afaceri, aportul lucrativ este de zece ori mai mare, fie și dacă angajații ies numai trei-patru zile undeva”, a menționat Pavel.

Cele mai căutate destinații de vacanță în acest an pentru grupuri sunt China, Japonia, America de sud, India și Africa de Sud. Prețurile sejururilor pornescde la 2.000 de euro de persoană și pot ajunge la 3-4.000 euro.

”Avem, de exemplu, un grup de peste 80 de persoane care în luna noiembrie vor merge în vacanță în Phuket, Thailanda, un alt grup care va merge în Goa, India. Am realizat în cei 27 de ani de activitate peste 200 de incentive-uri pentru grupuri de 20-30 de participanți până la grupuri de 3-400 de participanți, în Creta, Antalya, Punta Cana sau India, Australia, Lanzarote sau Cuba”, a mai spus reprezentantul companiei.

Companii farmaceutice, din agricultură sau chiar din presă își duc cu regularitate angajații sau partenerii în astfel de deplasări, potrivit jucătorilor din sectorul turistic.

viewscnt
Afla mai multe despre
j’info tours