Reclamele din turism s-au mutat pe online. Pentru acest an se așteaptă ca 65% din bugete să meargă către marketingul digital

Reclamele din turism s-au mutat pe online. Pentru acest an se așteaptă ca 65% din bugete să meargă către marketingul digital
Liviu Iancu
Liviu Iancu
scris 27 iul 2019

Jumătate din investițiile în marketing realizate anul trecut de jucătorii din piața de turism au mers către advertisingul digital, iar pentru acest an nivelul investițiilor este așteptat să crească și mai mult.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Specialiștii în marketing din sectorul de turism își vor îndrepta atenția și mai mult pe canalele digitale în vara acestui an. Dacă anul trecut aproximativ 50% din cheltuielile de marketing din turism s-au îndreptat către campaniile digitale, pentru acest an previziunile indică o creștere la 65% din totalul bugetelor alocate pentru cheltuielile de marketing, sunt calculele RTB House, furnizor de tehnologii în domeniu.

Patronatele din turism: aproape un sfert din turiștii de pe litoral sunt cazați \ CITEȘTE ȘI Patronatele din turism: aproape un sfert din turiștii de pe litoral sunt cazați "la negru". În unele stațiuni, numărul locurilor de cazare în structuri necalificate l-a depășit pe cel din hoteluri

Totodată, este preconizat ca aproximativ 10% din aceste bugete de marketing digital să fie direcționat către publicitatea programatică. 

Aproape jumătate dintre specialiștii de marketing din turism consideră că distribuirea în timp real de anunțuri publicitare personalizate este cea mai mare provocare cu care se confruntă.

viewscnt
Afla mai multe despre
turism
marketing