Vola.ro va intra pe piața turismului de business, cumpărând o firmă din domeniu sau dezvoltând un departament propriu

Vola.ro va intra pe piața turismului de business, cumpărând o firmă din domeniu sau dezvoltând un departament propriu
Liviu Iancu
Liviu Iancu
scris 16 dec 2015

Vola.ro, cel mai mare portal de turism din România, vrea să intre pe piața de corporate travel de anul viitor, fie prin achiziția unui jucător din domeniu, de pe piața românească, fie dezvoltând un departament propriu prin cooptarea unui manager de top care activează pe acest segment.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară

Reprezentanții Vola.ro cred că este momentul oportun pe piață să înființeze un astfel de departament, iar discuțiile în acest sens le vor porni în prima parte a anului viitor. "Așteptăm în această perioadă fie companii care să vină către noi, fie manageri experimentați care să își dorească să ni se alăture să dezvolte acest departament în cadrul Vola.ro și să fie răsplătiți pe măsură, ca parteneri ai companiei", a declarat, într-un comunicat, Daniel Truică, managing partner și fondator Vola.ro.

Anunțul vine în contextul în care începand cu 1 Decembrie 2015, IATA a modificat perioada de facturare a vânzărilor de bilete de avion ale companiilor membre. Pe lângă această modificare, IATA se va uita mai atent la garanțiile solicitate agențiilor de turism, garanții care se calculează în funcție de situațiile financiare ale agențiilor și de vânzările făcute prin IATA, într-o anumită perioadă de timp. Reprezentanții Vola apreciază că multe companii de travel, în general, și de corporate, în mod special, vor avea probleme de cash flow odată cu schimbările impuse de IATA, ceea ce îi va determina pe unii dintre proprietarii acestora să își vândă afacerea.

În prezent, Vola.ro operează în special pe segmentele de ticketing (vânzarea de bilete de avion) și pachete turistice (atât city break-uri, cât și sejururi), înregistrând, în 2014, un volum al vânzărilor de 27 de milioane de euro, iar în 2015 estimează o cifră de afaceri de 43 de milioane de euro, adică o creștere de aproape 60% a volumului în doar un an.

În luna februarie a acestui an, Vola.ro a beneficiat de o investiție de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, bani pe care firma anunță că îi va direcționa în platforma tehnologică, precum și în dezvoltare prin intrarea pe noi piețe.

Noul departament va presta servicii de corporate travel management atât pe plan extern, cât și intern, și se va ocupa de organizarea de conferințe, evenimente etc. Planurile Vola.ro sunt ca după doi ani, departamentul să ajungă la un rulaj de peste 10 milioane de euro.

"Suntem deschiși chiar la a asigura unui manager cu experiență pe segmentul  de corporate travel, care vrea sa ni se alăture, un  <<incubator>> în care să construiască departamentul de travel, în calitate de acționar", a mai declarat Daniel Truică.

Vola.ro este cea mai mare agenție de turism online din România și oferă servicii complete de turism: bilete de avion de linie și low-cost, rezervări hoteluri, city break-uri, vacanțe, asigurări medicale de călătorie și servicii de rent-a-car.

Vola.ro a înregistrat în 2014 o cifră de afaceri de 122,3 milioane de lei și este prima companie din România care a fost clasată pe primul loc, pentru trei ani consecutivi, în topul Deloitte Technology Fast 50, în Europa Centrala. Performanța a fost realizată în urma unei creșteri a venitului de 57 de ori în doar trei ani.

Vola.ro a beneficiat de o investiție de 5 milioane de euro din partea 3TS Capital Partners, același fond care a mai investit în România în Elefant.ro, InternetCorp sau Centrul Medical Unirea.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
vola.ro
turism
business
departament