Un dezvoltator software din Cluj-Napoca aduce în București o aplicație prin care angajații pot comanda mâncare online în grup

Un dezvoltator software din Cluj-Napoca aduce în București o aplicație prin care angajații pot comanda mâncare online în grup
Profit.ro
Profit.ro
scris 19 iul 2017

Un dezvoltator de software din Cluj-Napoca, Cloud Treats România, a lansat în București o aplicație pentru comenzi online de mâncare în grup, hipMenu, dedicată în special angajaților, a anunțat miercuri compania.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În afară de București, aplicația funcționează în Cluj-Napoca, Oradea și Timișoara. Aplicația a fost lansată în 2013 și a generat peste 13 milioane de euro restaurantelor partenere, din care 5 milioane de euro anul trecut, potrivit companiei, citată de news.ro.

Funcția de comandă în grup poate face mai ușoară coordonarea comenzilor mai mari, care poate include plata separată online a selecțiilor, a declarat directorul de tehnologie al Cloud Treats Romania, Ciprian Costa.

FOTO Un investitor român, specializat în vânzarea de mese de biliard, pune pe piață \ CITEȘTE ȘI FOTO Un investitor român, specializat în vânzarea de mese de biliard, pune pe piață "căsuța pe roți", care evită autorizațiile de construire

”Etichetele personalizate care însoțesc fiecare comandă ajută la distribuirea pachetelor între colegi și reduc erorile umane care intervin la trimiterea comenzii de către restaurante. Momentan doar bucureștenii din sectorul 1 și 2 pot beneficia de livrări prin aplicație, urmând să ne extindem treptat pentru că nu vrem să facem rabat la calitate ”, a declarat Ciprian Costa, în cadrul comunicatului.

În două săptămâni de la lansarea în București, unii proprietari de restaurante spun că valoarea unei comenzi este și de trei ori mai mare decât până acum.

“Vedem un uriaș potențial de câștig în zona prânzurilor din sectorul corporate. Datorită acestui sistem de comenzi de grup, în loc de două porții per adresă de livrare, am ajuns să ducem opt porții în medie, ceea ce nu doar reduce costurile, ci și eficientizează timpul de livrare”, a declarat managerul operațional al restaurantului Pizzicato, Valentin Piescu.

Recent, compania a îmbunătățit aplicația pentru a oferi traducerea meniurilor în peste 15 limbi străine. Conform reprezentanților companiei, cele mai utilizate traduceri sunt în engleză, franceză, germană, maghiară, italiană, spaniolă sau greacă.

FOTO Murad deschide un hotel de cinci stele pe litoral, cu apartamente de 300 euro pe noapte, cu care vrea să concureze hotelurile de lux din Dubai CITEȘTE ȘI FOTO Murad deschide un hotel de cinci stele pe litoral, cu apartamente de 300 euro pe noapte, cu care vrea să concureze hotelurile de lux din Dubai

Aplicația are în vedere și persoana care comandă mâncarea, căreia îi este dedicată o zi specială, ”Ziua Eroului Nerecunoscut”, în care are o reducere de 20% la toate comenzile de grup plasate de joi, 20 iulie, până duminică, 23 iulie.

Restaurantele partenere în București sunt La Mama, Zensushi, Edo sushi, Presto pizza, Presto donner, Big daday burger's, Mon Paris, Noodles Bar, Burger Avenue, Gyros Dionysos, Bistro Dorbanti, Borsalino, Pizzicato, El Torito, Yoshi Sushi & Teppanyaki, Sushihana, Pizza Pph, ZAO, Effes, Speed Pizza, LaSafi și Refill.

Principalul competitor al companiei pe piața comenzilor online de mâncare este platforma online foodpanda.ro.

viewscnt
Afla mai multe despre
aplicatie
mancare
retail