Cegeka își deschide birou în Moldova și angajează. „Vedem noul birou ca o extindere locală a birourilor noastre din România.”

Cegeka își deschide birou în Moldova și angajează. „Vedem noul birou ca o extindere locală a birourilor noastre din România.”
Profit.ro
Profit.ro
scris 15 feb 2021

Furnizorul belgian de soluții IT Cegeka, cu operațiuni și în România, a deschis un birou în Moldova, la Chișinău.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În noul birou lucrează deja cinci angajați, iar în următorii ani, se are în vedere creșterea numărului de angajări la 200.

eMAG Academy, școala care te învață ABC-ul online-ului. Top 10 cei mai studioși cursanți CITEȘTE ȘI eMAG Academy, școala care te învață ABC-ul online-ului. Top 10 cei mai studioși cursanți

„Deschiderea noului Cegeka Service Center în Moldova ne va ajuta să ne dezvoltăm în continuare în Europa de Est. Vedem noul birou din Chișinău ca o extindere locală a birourilor noastre din România”, spune Stijn Bijnens, CEO Cegeka.

„În următorii ani vom recruta 200 de persoane. Căutăm specialiști în dezvoltare de software, gestionarea infrastructurii IT, inginerie în cloud, DevOps, ingineria automatizării și știința datelor ”, spune Tom De Vos, Director Nearshore la Cegeka. „Cegeka este în prezent deja un angajator important în România. Ne dorim să devenim un angajator de top și în Moldova ”, menționează Tom De Vos.

Cegeka activează în România de 15 ani și are peste 600 de angajați. „Deschiderea unui nou birou în țara vecină, Moldova, înseamnă o consolidare a poziției noastre în regiune. De asemenea, reprezintă susținerea angajamentului nostru de a dezvolta Cegeka în continuare ca și companie europeană apropiată de clienții săi. Importanța acestui aspect a crescut și mai mult în timpul pandemiei COVID-19 ”, explică Bijnens.

„Din cauza crizei corona, procentul desfășurării activităților prin telemuncă a crescut considerabil în ultimele luni. Ca urmare și suportul oferit companiilor se realizează mai des de la distanță și de asemenea, din așa-numitele locații ”nearshore”. Locația digitală securizată pe care o folosim intern pentru desfășurarea activității ne permite să continuăm să oferim suport clienților din locații nearshore”, concluzionează De Vos.

viewscnt
Afla mai multe despre
cegeka
moldova