Compania americană Netflix urmează să deschidă spații comerciale, unde va vinde experiențe, inclusiv culinare, plecate de la conținut original pe care-l dezvoltă.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Deși vremea magazinelor de unde se închiriau DVD-uri a apus, Netflix va deschide magazine fizice proprii, ca un mod de promovare offline a brandului și conținutului original, cu vânzare de obiecte și experiențe.
Începând cu 2025, Netflix își va deschide primele spații comerciale, pe care le va numi Netflix House. Primele două vor fi localizate în Statele Unite.
Magazinele Netflix vor vinde produse care promovează filmele și seriale exclusive din cadrul serviciului de streaming al companiei, dar nu se vor opri aici.
Tot în aceste spații comerciale vor fi organizate experiențe tematice inspirate din filmele și seriale originale, experiențe care vor include, printre altele, spectacole live și mâncare.
Motivul oficial pentru care aceste spații vor există este pentru că abonații Netflix „iubesc să se scufunde în lumea filmelor și serialelor”, susține Josh Simon, vicepreședintele companiei pentru produse de consum.