Amazon.com și-a optimizat rețeaua de livrare în urma pandemiei de Covid-19, mărind vitezele de livrare și reducând costurile

Știri   
Amazon.com și-a optimizat rețeaua de livrare în urma pandemiei de Covid-19, mărind vitezele de livrare și reducând costurile

Amazon.com și-a optimizat rețeaua de livrare în urma pandemiei de Covid-19, ceea ce i-a permis să mărească vitezele de livrare și să scadă costurile, reducând în același timp și emisiile de carbon ale gigantului comerțului electronic, transmite Reuters, citată de News.ro

Retailerul online a declarat sâmbătă că a redus timpii de livrare, și-a remodelat sistemul de gestionare a inventarului, precum și capabilitățile de căutare, pentru a le arăta clienților articolele cele mai apropiate de ei, ceea ce a făcut ca produsele să atingă cu 12% mai puține puncte de contact înainte de a fi livrate.

Urmărește-ne și pe Google News

Într-o perioadă în care cererea consumatorilor slăbește, Amazon și alți comercianți cu amănuntul online au făcut, de asemenea, eforturi pentru a reduce costurile pentru livrare și returnările la domiciliu.

Evenimente

21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
Un bug Facebook trimitea automat cereri de prietenie CITEȘTE ȘI Un bug Facebook trimitea automat cereri de prietenie

Amazon a spus săptămâna aceasta că le oferă clienților americani 10 dolari pentru a ridica o achiziție, în loc să fie expediată la o adresă de domiciliu.

Pe măsură ce compania reduce cheltuielile după o perioadă de creștere explozivă, a luat numeroase măsuri pentru a reduce costurile legate de livrare în întreaga companie.

Măsura companiei de comerț electronic a fost relatată pentru prima dată de Wall Street Journal, sâmbătă.

viewscnt
Afla mai multe despre
amazon
costuri
retea
livrare