E-Distribuție Muntenia a primit patru oferte pentru prestarea serviciilor de recepție a deranjamentelor de rețea (servicii call center) în următorii 3 ani, contractul fiind estimat la 11,96 milioane de lei, fără TVA.
Ofertele au fost depuse de Servelectro Integral, E-Value International, Valoris HR (terț susținător Valoris Center) și asocierea formată din Youtility Center (lider), Letscallandgo și Letsgoandcall Now.
“E-Distribuție Muntenia, în calitate de achizitor, asigură servicii call center (…) pentru cele trei societăți de distribuție, și anume E-Distribuție muntenia, E-Distribuție Dobrogea și E-Distribuție Banat. Achizitorul scoate la licitație activitatea de prestare servicii call center pentru activitățile de preluare apeluri de la utilizatori, preluare sesizări de la utilizatori prin canale e-mail/pagina de facebook/site oficial sau prin orice altă sursă comunicată de către achizitor (…), sesizări cu privire la defecțiuni apărute în instalațiile de alimentare cu energie electrică sau alte tipuri de sesizări, preluare de apeluri de la clienți vulnerabili, preluare de apeluri de la autorități administrative (ISU, primării) și gestionarea sesizărilor de la utilizatori, transmiterea acestora către personalul de servire operativă și închiderea tichetelor”, se arată în caietul de sarcini al licitației.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

E-Distribuție Muntenia (fosta Enel Distribuție Muntenia) este parte a grupului Italian Enel, prezent în România încă din anul 2005.
Enel are operațiuni în sectorul distribuției și furnizării de electricitate, dar și al producției de energie electrică din surse regenerabile.
Grupul Italian Enel are 3.100 de angajați în România și oferă servicii unui număr de 2,8 milioane de clienți din trei zone importante ale țării: Muntenia Sud (inclusiv București), Banat și Dobrogea, acoperind o treime din piața locală de distribuție.