Magnolia, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de aranjamente florale, activ atât în online, cât și în offline, a deschis al 16-lea magazin al rețelei, în urma unei investiții de 35.000 euro.
Florăria Magnolia era prezentă în Cluj, Bihor, Brașov, Mureș, Maramureș, Bistrița-Năsăud, dar și în București.
Noua florărie Magnolia se găsește în centrul comercial City Park Mall Constanța și are o suprafață de 48 de metri pătrați. Aceasta este a doua inaugurare din acest an, după Oradea.
CITEȘTE ȘI Un fost manager al Coca Cola vrea să îi repună în contact pe cei care caută mâncare bună cu fermierii și micii producători Compania estimează vânzările pentru anul 2016 în jurul sumei de 4,5 milioane de euro, cu peste 20% mai mult decât în anul precedent, pe fondul evoluției înregistrate de platforma online, precum și a extinderii rețelei de magazine fizice.















