Noah Watches, companie 100% românească și unul dintre puținii producători de ceasuri din lemn din lume, și-a propus dublarea cifrei de afaceri în 2018 și vrea să acceseze anul acesta mai multe piețe internaționale. După consolidarea afacerii pe piața locală în ultimele 12 luni, compania pregătește lansarea versiunii hibride a primului ceas inteligent din portofoliul brandului și, de asemenea, primul de acest fel conceput și produs în România, disponibil la nivel global.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară
Noah Watches, companie membră a Grupului de firme APS, și-a extins semnificativ capacitatea de producție, astfel încât va putea produce anual mai mult de 3.000 de ceasuri de lemn – de două ori mai mult decât la începutul anului 2017 – și a lansat, anul acesta, primele 5 Corner Store-uri unde consumatorii din România pot interacționa cu produsele brandului.
“Extinderea capacității de producție și a canalelor de vânzare locale ne permit să oferim clienților din România acces cat mai simplu la brand. Dacă îți dorești un ceas NOAH, îl poți vedea și cumpăra în acest moment din magazinul online, dar și din rețeaua de Corner Store-uri, pe care o vom extinde cu încă 20 de unități noi în 2018”, a declarat Ruben Perju, unul dintre fondatorii companiei.
Pe lângă investițiile în extinderea capacității de producție și diversificarea canalelor de vânzare, compania are în fază avansată noi produse inovative. Astfel, Noah Watches va începe în 2018 producția primului ceas hibrid de lemn din portofoliul brandului și primul de acest fel disponibil în lume.
“După mii de ceasuri de lemn lucrate manual în ultimii 2 ani și purtate, astăzi, în 10 țări din lume, începem un nou capitol al poveștii brandului NOAH: 2018 este anul în care vom pune pe piață versiunea hibridă a primului ceas inteligent din lemn – o premieră pentru piață și un eveniment pe care îl vom aduce publicului la nivel global”, mai spune Ruben Perju.
Echipa are deja primele prototipuri în testare, iar lansarea ceasului hibrid se va face printr-o campanie găzduită de Kickstarter - cea mai mare platformă globală de crowdfunding. Aceasta va fi utilizată pentru a anunța internațional produsul, respectiv pentru a asigura posibilitatea achiziționării editiei de lansare a ceasului de către early adopters – consumatorii cei mai conectați cu tehnologia și inovația la nivel global.
Smartwatch-ul hibrid va avea două game disponibile pe Kickstarter, cu variantă de damă și pentru bărbați.
Prima dintre acestea este o variantă smart business – un ceas hibrid pe care îl poti purta la birou - iar prima funcție anunțată de echipa NOAH este aceea de phone call: selectezi 12 persoane de maxim interes din agenda telefonică, iar ceasul te va informa cu privire la apelant în cazul în care nu ai acces direct la telefon, respectiv îți va permite ca prin dublu click pe buton să respingi apelul, dacă ești într-o întâlnire.
Cea de a doua gamă a smartwatch-ului hibrid este dedicată persoanelor active, care doresc să poarte ceasul inclusiv atunci când fac sport, iar pentru a alege numele sub care această gamă va fi disponibilă pe piață, echipa NOAH își provoacă suporterii să fie parte din procesul de naming.
Fondată în 2016, de către Ruben Perju și Iosif Harasemiuc, Noah Watches a încheiat anul 2017 cu o cifră de afaceri de aproape 250.000 de euro, iar cereri pentru produsele brandului au sosit din 10 țări din lume.
Prețul unui ceas de lemn Noah pornește de la 199 euro, iar cel mai scump produs vândut în 2017 sub acest brand a costat 600 de euro, fiind un ceas special, cu 48 de microcristale inserate manual pe cadran.