Imaginea a generat puternice reacții online, deoarece primul lucru care iese în evidență este că au dispărut mașinile parcate pe marginea drumului.
În comentarii, unii oameni se arată nemulțumiți de modul în care primarul pune problema și îi reproșează că nu a făcut locuri noi.

„Lupta cu mașinile parcate peste tot”, o idee mai veche a primarului
Cele două poze „atunci” și „acum”, adică strada cu mașini pe trotuar și strada fără mașini pe trotuar, postate de primarul Ciucu a strâns aproape 300 de comentarii în 15 ore de la publicare, arată Hotnews.
Ciucu a anunțat această intenție încă din campania electorală.
O intenție cu care a candidat
Într-un oferit interviu HotNews în 2024, Ciprian Ciucu spunea că până atunci administrația condusă de el a creat 8.000 de locuri de parcare, însă explica că soluția nu este crearea de parcări noi, ci încurajarea oamenilor să folosească transportul public în comun.

„Vorbim de cel puțin cinci ori mai multe mașini decât locuri de parcare rezidențiale. Soluția este mutarea comportamentului de mobilitate dinspre auto, individual, căte transportul în comun, pentru că ok, băgăm, să zicem, câteva zeci de milioane să facem o parcare. Deci, în loc să faci o școală, faci o parcare și rezolvi 400 de locuri. La nivel macro, când vorbim de 250.000 de locuri de parcare, 400 de locuri înseamnă nimic”, explica Ciprian Ciucu în 2024.
Ciprian Ciucu a vorbit cu acea ocazie și despre costurile creării unor parcări noi.
„Pe orice studiu de fezabilitate, niciodată n-a ieșit un loc de parcare cu mai puțin de 25.000 euro, faci exproprieri, construiești. Nu recuperezi această investiție aproape niciodată. Nu știu, poate în 100 de ani. Și în acest context, un primar trebuie ca să zică, ce faci cu banii aceia?
Faci obiective publice, faci școli, cum am făcut noi, faci grădinițe, creșe, faci parcuri sau faci parcări supraetajate, aglomerând?”, explica Ciucu.
„Adevărul este că problema locurilor de parcare nu este rezolvată nicăieri în București. Ea poate fi rezolvată doar dacă se schimbă comportamentul de mobilitate”, concluziona Ciprian Ciucu în 2024.

Unele reacții de azi, din 2025, sunt din nou negative, dar primarul își păstrează opțiunea. „Ohh, frumos, ce-au făcut oamenii ăia, și-au vândut mașina?”, întreabă cineva în comentarii, iar primarul îi răspunde: „Deci era mai bine înainte, în viziunea dumneavoastră, nu-i așa?
Nu e nevoie să răspundeți, cu astfel de mentalitate nu ne mai facem bine”.
„Continuați să cumpărați mașini ca și cum cineva vă datorează locuri de parcare gratis”
Altcineva îi reproșează lui Ciprian Ciucu că în campania electorală din 2020 a promis patru parcări supraterane, pe care însă nu le-a realizat. „Am făcut 10.000 de parcări. În Sectorul 6 sunt vreo 250.000 mașini. Continuați să cumpărați mașini ca și cum cineva vă datorează locuri de parcare gratis”, răspunde primarul Sectorului 6.

„Drăguță fardarea, totuși întrebarea la care nu ați răspuns rămâne: mașinile acelor oameni unde se află cum? Omul preistoric era short on cars cu mult înainte să existe măcar Bangladesh (ce facil să jignim gratuit o altă țară, nu?)”, a fost un al comentariu primit de Ciprian Ciucu.
„Tinere, cum faci să combini valori progresiste (nu jigni o altă țară chiar dacă e adevărat), cu valori materialiste de tip MAGA, care crede că dreptul la parcare e din Carta Drepturilor Omului? Cum faci?”, a fost reacția primarului din Sectorul 6.