ANAF cheltuiește aproape 40 milioane lei pentru servicii auto destinate celor aproape 600 de mașini ale Direcției Antifraudă

ANAF cheltuiește aproape 40 milioane lei pentru servicii auto destinate celor aproape 600 de mașini ale Direcției Antifraudă
scris 24 aug 2021

ANAF a pregătit un contract de 38,5 milioane de lei, fără TVA, prin care vrea să asigure, pentru cele 590 de mașini utilizate de Direcția Antifraudă, servicii auto, cum ar fi revizii tehnice, reparații, întreținere, tinichigerie, vopsitorie, vulcanizare, inspecții tehnice periodice și tractări. Contractul ar urma să aibă o durată de 4 ani. La 38,5 milioane de lei și un număr de 590 de mașini, cât are în prezent Antifrauda, ar reveni un buget de 65.000 de lei (circa 13.000 de euro), fără TVA, pe mașină.

Antifrauda are, în general, mașini cu o vechime mai mare de 7 ani, cel mai nou lot, mai mare, de mașini intrate în dotarea instituției fiind din 2016. Totodată, instituția deține și loturi semnificative de mașini fabricate în 2006 sau 2009.

Contractul este împărțit pe opt segmente, în funcție de regionalele Antifraudei.

1. Lotul 1 - București - Valoarea estimată fără TVA - 14,71 milioane lei
2. Lotul 2 - Suceava - Valoarea estimată fără TVA - 3,13 milioane lei
3. Lotul 3 - Constanța - Valoarea estimată fără TVA - 4,57 milioane lei
4. Lotul 4 - Alexandria - Valoarea estimată fără TVA - 3,13 milioane lei
5. Lotul 5 - Târgu Jiu - Valoarea estimată fără TVA - 3,13 milioane lei
6. Lotul 6 - Deva - Valoarea estimată fără TVA - 3,13 milioane lei
7. Lotul 7 - Oradea - Valoarea estimată fără TVA - 3,6 milioane lei
8. Lotul 8 - Sibiu - Valoarea estimată fără TVA - 3,13 milioane lei

Cîțu e de acord cu ”transparentizarea” bacșișului, dar nu și cu ”impozitarea” CITEȘTE ȘI Cîțu e de acord cu ”transparentizarea” bacșișului, dar nu și cu ”impozitarea”

Pe regionala București, Antifrauda are 231 mașini, la Suceava - 47, Constanța - 76, Alexandra - 47, Târgu Jiu - 44, deva - 43, Oradea - 56 și Sibiu - 46.

Firmele care vor să repare mașinile Antifraudei trebuie să fie autorizate de către Registrul Auto Român pentru efectuarea de servicii de întreținere și reparații. De asemenea, ofertantul trebuie să fie autorizat de către Registrul Auto Român pentru efectuarea inspecțiilor tehnice periodice (ITP).

Ofertantul trebuie să facă dovada că dispune de o unitate de service auto autorizata, proprie sau aparținând unor terți, pe raza judetului pentru lotul pentru care va depune oferta, prin intermediul căreia să execute toată gama de reparații/servicii pentru toate autovehiculele achizitorului, solicitate in caietul de sarcini, respectiv:

a) Diagnoza;
b) Reparații mecanice și electrice;
c) Reparații de tinichigerie și vopsitorie;
d) Inspecții tehnice periodice (ITP);
e) Revizii tehnice periodice;
f) Servicii complete de vulcanizare, depanare, echilibrare, înlocuire de anvelope la trecerea de la un sezon la altul;
g) Tractări în localitate și în afara localității în cazul autovehiculelor imobilizate din cauza unor defecțiuni, avarii etc.

viewscnt
Afla mai multe despre
anaf
antifrauda
masini
auto
servicii auto