Podcast Profit.ro „15 minutes of Failure”: Invitat, Fady Chreih, CEO al Rețelei de Sănătate Regina Maria

Podcast Profit.ro „15 minutes of Failure”: Invitat, Fady Chreih, CEO al Rețelei de Sănătate Regina Maria
Profit.ro
Profit.ro
scris 23 dec 2019

"15 Minutes of Failure” este primul podcast românesc despre eșec, unde invitați, oameni din toate domeniile – business, sport, cultură, știință – vorbesc cu Alex Zamfir despre cel mai mare eșec de până acum. Profesional sau personal.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Fady Chreih, CEO al Rețelei de Sănătate Regina Maria, povestește că pentru el, cel mai dureros eșec este cel relațional și povestește impactul eșecului unui CEO asupra organizației și cât de important este ca acesta să și-l poată asuma.

Podcast Profit.ro „15 minutes of Failure”: Invitat, Virgil Stănescu, fostul căpitan al naționalei României de baschet și Director Executiv la CEO Clubs International CITEȘTE ȘI Podcast Profit.ro „15 minutes of Failure”: Invitat, Virgil Stănescu, fostul căpitan al naționalei României de baschet și Director Executiv la CEO Clubs International

Iată câteva dintre gândurile lui Fady:

Am realizat că acum este prima oară când vorbesc despre eșec și mi se pare o idee foarte bună, mai ales în România, unde suntem foarte competitivi și de obicei într-un sens negativ și nu avem voie să vorbim despre eșec.

Nu am întâlnit vreun manager sau întreprenor care să nu fi greșit sau să o fi dat în bară,  dar nu citim despre asta în ziare sau în online.

O definiție bună a unui manager de success este că a avut succes de mai multe ori decât de dat-o în bară.

Pentru mine, cel mai dureros eșec este cel relațional.

Când am un eșec, încep să iasă la iveală toți demonii mei și îmi pun tot felul de întrebări.

Un lucru foarte bine întipărit în mintea mea este “Niciodată nu irosi o criză.”

De multe ori intrăm în relațiile profesionale crezând că cel de lângă noi gândește lucrurile la fel. Ce am învățat dintr-un astfel de eșec este că e foarte bine să clarifici așteptările pe care le ai.

Am învățat să-l întreb și pe celălalt: “Ok, dar pentru tine ce e important în relația noastră?”

Realizez că atunci când eu, ca și CEO, am un eșec, impactul asupra organizației este unul mult mai mare, în comparație cu eșecul altui coleg.

Problema pe care o are România în momentul de față, pe care o văd și o simt, este că nu discutăm despre eșec.

E foarte important pentru mine să trăiesc aceleași valori cu cei cu care lucrez.

Când am parte de un eșec, mâ întorc mereu la “Ce învățăm din asta?”

Show notes:

Min 0:20 Ce vrei să ne povestești despre eșec?

Min 8:40 Are vreo importanță pentru tine dacă eșecul relațional este dublat de unul comercial?

Min 11:00 Din experiența ta, din ce vezi în jur, ți se pare că unui om îi este tot mai greu să accepte eșecul cu cât crește în funcție?

Min 13:40 Este durerea eșecului cu atât mai mare cu cât prima impresie despre un om îți este contrazisă de ceea ce se întâmplă în continuare?

Min 16:30 Cineva din organizația ta care tocmai a avut un eșec vine la tine, să vorbească cu CEO-ul. Ce îi spui?

Min 19:20 Având toată experiența pe care o ai acum, dacă te-ai putea întoarce în timp să-i povestești ceva lui Fady cel de 20 de ani, ce i-ai povesti?

viewscnt
Afla mai multe despre
fady chreih
15 minutes of failure
alex zamfir