Platforma suedeză de streaming Spotify se pregătește să inaugureze o nouă secțiune în cadrul propriei aplicații, dedicate pentru ceea ce de la Clubhouse încoace se numește „social audio”
Interesul pentru „social audio” a scăzut mult în ultima vreme, însă, pentru a-și pune în valoare o achiziție făcută anul trecut și a-și mai rotunji veniturile, Spotify va adăuga o secțiune specială pentru acest tip de conținut.
Noua secțiune se va numi Spotify Live și este considerată în interiorul companie o modalitate de a facilita creatorilor organizarea unor conversații, pe care fanii și utilizatorii să le poată asculta.
31 octombrie - Maratonul de Educație Financiară
5 noiembrie - Gala Profit – Povești cu Profit... Made in Romania
14 noiembrie - Maratonul Agriculturii
Sursele anonime citate de Bloomberg cred că lansarea Spotify Live va avea loc cândva în al doilea trimestru al anului.
În 2021, când „social audio” și Clubhouse erau încă pe val, Spotify cumpăra Locker Room. Serviciul a fost apoi redenumit Green Room și oferit într-o aplicație separată, pentru ca acum să devină Spotify Live și să fie integrat în aplicația principală.
Pentru o parte dintre utilizatori, aglomerarea aplicației și ceea ce abonații care nu se dau în vânt după emisiuni audio numesc „podcast spam” sunt deja motive care-i fac să ia în considerare Apple Music sau alte servicii similare care nu amestecă podcast-urile și muzica.
Cu Spotify Live, platforma suedeză devine și mai aglomerată și se îndepărtează și mai mult de motivul principal pentru care se abonează utilizatorii, muzica, ceea ce ar putea dăuna platformei pe termen lung serviciului, dacă experiența muzicală va fi afectată.
Spotify încă nu oferă un nivel de compresie lossless pentru muzică, spre deosebire de principalii rivali, deși a promis anterior că va avea așa ceva până la finele lui 2021.