WeLoveDigital.forum: Pony Car Sharing își anunță extinderea în alte țări

WeLoveDigital.forum: Pony Car Sharing își anunță extinderea în alte țări
scris 21 mai 2018

Pony Car Sharing, firma care a dezvoltat sistemul de car sharing în Cluj-Napoca și în București, intenționează să se extindă în Bulgaria și Ungaria, a anunțat, la WeLoveDigital.forum, Demis Ghindeanu, Co-fondatorul firmei.

Forumul We Love Digital, care va fi derulat pe parcursul a 2 zile, este organizat cu sprijinul UPC, Audi, PrivacyOne in alliance with Biris Goran, Fan Courier, Porsche Finance Group România, SAP, Telekom, cărora le mulțumim pentru participare.

La finele lunii martie, acesta indica la Profit LIVE că Pony Car Sharing intenționând să lanseze serviciul și în alte orașe din țară, dar și din state din Europa de Est, precum Ungaria.

Conform co-fondatorului firmei, serviciul care a debutat la Cluj cu 20 de mașini are în prezent 110 autovehicule, iar după lansarea în București, gradul de folosire al acestora a crescut.

WeLoveDigital.forum. România nu are un cadru legal și fiscal adecvat pentru impozitarea criptomonedelor, nu există o intenție de regularizare a monedelor virtuale. Bitcoin, însă, ca și alte monede virtuale, are un potențial foarte mare de câștig CITEȘTE ȘI WeLoveDigital.forum. România nu are un cadru legal și fiscal adecvat pentru impozitarea criptomonedelor, nu există o intenție de regularizare a monedelor virtuale. Bitcoin, însă, ca și alte monede virtuale, are un potențial foarte mare de câștig

"Oamenii și-au dat seama că e mai important să aibă acces decât să dețină o mașină", spune Ghindeanu.

O mașină înscrisă în sistemul Pony este folosită cel mult 10% pe parcursul unei zile, conform co-fondatorului Pony Car System. 

La rândul său, Bogdan Colceriu, Co-foundatorul Frisbo, prima platformă de e-fulfillment de pe piața locală. a prezentat serviciul pe care-l conduce ca pe unul unic în peisajul logisticii pentru comerțul digital.

Frisbo se distinge de celelalte servicii prin faptul că folosește spații de stocare neutilizate din diverse hale puse la dispoziție de parteneri.

Brandul este extrem de important pentru Frisbo, acesta putând face diferența în orice piață, conform șefului companiei. "Am ales Frisbo pentru că este un nume jucăuș care sugerează simplificarea unui domeniu destul de complex", explică acesta.

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
pony
digital
forum