Compania chineză BYD a lansat un model de lux, Denza Z, cu care se poziționează în concurență cu Porsche sau Mercedes-Benz. Anunțul, după ce a depășit Tesla în privința livrărilor.
Transportul multimodal de mărfuri este puțin utilizat de către companiile din țară, din cauza dezvoltării insuficiente a infrastructurii, însă atragerea investițiilor ar crește fluxurile de marfă, valorificând potențialul de transport de care dispune România (fluvial, maritim, feroviar, rutier și aerian). Aceasta este concluzia unui studiu realizat de Consiliul de Supraveghere din Domeniul Naval (CSDN) și Consiliul Național de Supraveghere din Domeniul Feroviar (CNSDF), din cadrul Consiliului Concurenței.
Primul tunel de autostradă din România, excavat complet, de pe șantierul autostrăzii Sibiu-Pitești va fi deschis în curând public.
Plata taxei de trecere a podului de la Fetești – Cernavodă se poate face și prin aplicația 24pay, datorită extinderii parteneriatului cu Scala Assistance.
China a anulat o comandă de 50 de aeronave Boeing.
Furnizorul de soluții de infrastructură pentru mașini electrice Beam Global, cu sediul în San Diego, a anunțat vânzarea primelor sale sisteme în România.
Lungimea rețelei de drumuri publice din România a ajuns, anul trecut, la un total de 86.847 kilometri.
Directorul general al Boeing, Kelly Ortberg, a declarat că producătorul american de avioane va proteja redresarea companiei în fața unui posibil război comercial între Statele Unite și China, după ce compania a raportat o pierdere trimestrială sub așteptările analiștilor și o creștere a producției de aeronave, ceea ce a dus la o creștere de 6% a acțiunilor sale, transmite Reuters.
Vânzările Renault Group, care include mărcile Renault, Dacia și Alpine, au crescut în primul trimestru al acestui an, având însă un ușor declin pentru marca Dacia. Cifra de afaceri a grupului a rămas la un nivel apropiat de cel din urmă cu un an.
Producătorul chinez de vehicule electrice BYD, liderul industriei EV din China, își reorganizează în profunzime operațiunile din Europa, în urma unor erori strategice care au inclus eșecul de a atrage suficienți dealeri, de a angaja directori cu cunoștințe solide despre piețele locale și de a oferi modele hibride în țările în care vehiculele complet electrice sunt mai greu de vândut, au declarat șase actuali și foști angajați ai companiei, citați de Reuters.