Wizz Air, mesaj către pasageri: Ați făcut check-in online? Posibil să nu conteze prea mult! Veniți și la ghișeul de check-in, altfel este posibil să nu plecați!

Wizz Air, mesaj către pasageri: Ați făcut check-in online? Posibil să nu conteze prea mult! Veniți și la ghișeul de check-in, altfel este posibil să nu plecați!
Profit.ro
Profit.ro
scris 13 iul 2021

Wizz Air, cea mai mare companie aeriană low-cost din Europa Centrală și de Est și principal operator pe piața din România, lansează un mesaj către călători, transmițându-le că este bine ca, la aeroport, să vină și la ghișeul de check-in, chiar dacă au realizat deja check-in-ul online.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Depozitarul Central, Evergent Investments, Infinity Capital Investments, ROCA Industry, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield, Globalworth, imobiliare.ro, Meta Estate, Nordis
25 iunie - Medika TV - Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics
2021, anul prevenției în business. Ce soluții au companiile în dificultate pentru redresare? CITEȘTE ȘI 2021, anul prevenției în business. Ce soluții au companiile în dificultate pentru redresare?

Argumentul avansat este că, urmare a reglementărilor internaționale de călătorie mai stricte, pasagerii ar trebui să ajungă la aeroport devreme, astfel încât partenerul de handling al companiei aeriene să poată verifica rapid toate documentele de călătorie necesare și certificatele solicitate de țara de destinație, pentru a valida permisul de îmbarcare al pasagerului.

Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial CITEȘTE ȘI Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial

"Wizz Air încurajează pasagerii să realizeze check-in-ul la aeroport cu cel puțin două ore înaintea plecării și să viziteze ghișeul pentru check-in, chiar dacă au realizat deja check-in-ul online. În urma sosirii la aeroport, pasagerii ar trebui să se îndrepte direct către ghișeul de check-in al Wizz Air, unde personalul de handling al companiei aeriene va verifica dacă pasagerul are certificatul/ele, permisul/ele și rezultatul negativ al testului COVID, precum și formularul de înregistrare online aferent, solicitat de țara de destinație. Dacă aceste documente sunt valide, Wizz Air va emite un nou permis de îmbarcare, care le va permite pasagerilor să se îmbarce. Dacă pasagerul nu poate prezenta toate documentele solicitate, compania aeriană este obligată să refuze transportul, întrucât pasagerul riscă să nu fie acceptat în țara gazdă. Nerespectarea acestor reglementări va rezulta în penalități atât pentru pasager, cât și pentru compania aeriană", este strategia pregătită de companie pentru pasageri.

viewscnt
Afla mai multe despre
wizz air
angajari