Companiile din România investesc între 5.000 și 40.000 euro în petrecerea de Crăciun pentru angajați

Companiile din România investesc între 5.000 și 40.000 euro în petrecerea de Crăciun pentru angajați
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 31 oct 2016

Petrecerea de Crăciun organizată pentru angajați a devenit o tradiție pentru multe companii multinaționale din România, investiția acestora în astfel evenimente situându-se între 5.000 și 40.000 de euro, în funcție de numărul de angajați, de tematică și de zona aleasă.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 iunie - Medika TV - Maratonul Sănătății dentare. Parteneri: Corina Dent, Excedent, Maxilomed, Regina Maria Dental Clinics
27 iunie - Maraton Profit News TV - Maraton Made in Romania (ediția a II-a). Parteneri: Auchan, Kaufland, Liberty Steel
25 iulie - Maraton Medika TV - Sanatatea Aparatului Urinar

Investiția în astfel de evenimente pentru angajați este justificată de dorința tot mai mare a companiilor de a face angajații să se simtă valorizați și recompensați.

Deși unele companii doresc să organizeze petreceri în zone din afara Capitalei, majoritatea preferă să rămână în București și optează pentru evenimente tematice, căutând decoruri extravagante sau experiențe gastronomice inedite.

ANALIZĂ Piața muncii, sub presiune, se întoarce la vârful de dinaintea crizei. Topul celor mai mari angajatori din fiecare județ al României CITEȘTE ȘI ANALIZĂ Piața muncii, sub presiune, se întoarce la vârful de dinaintea crizei. Topul celor mai mari angajatori din fiecare județ al României

”Consider că petrecerea de Crăciun este una dintre puținele ocazii ale angajaților de a se întâlni în formulă completă, într-o atmosferă relaxantă, iar efectul interacțiunii în acest cadru este vizibil pe parcursul anului următor. Anul acesta, cererea pentru petreceri de Crăciun a crescut cu aproximativ 50%, iar cele mai multe solicitări sunt pentru petreceri tematice, în cadrul cărora creativitatea si ineditul sunt la cote maxime”, a declarat Dana Tudor Tănase, managing partner al Creative&Bright.

Anual, companiile mari din România, în special multinaționalele, investesc între 15.000 și 70.000 de euro în evenimente corporate. Pe lângă petrecerea de Crăciun, cele mai căutate dintre acestea sunt petrecerile aniversare sau petrecerile pentru copiii angajaților, organizate de obicei în preajma zilei de 1 iunie.

Creative & Bright, companie de consultanță în business având capital românesc, implementează programe de training (project management, strategie si inovare, change management, leadership 3.0), organizează evenimente pentru corporații și dezvoltă programe innovative de well-being.

viewscnt
Afla mai multe despre
companii
petreceri
crăciun