SelfPay a procesat anul trecut 17,2 milioane de plăți, înregistrând o creștere de 40% față de anul precedent. O evoluție pozitivă se remarcă pe toate segmentele relevante de plăți procesate de companie, de la cel al taxelor și impozitelor (în creștere cu 215%), la moneda electronică (în creștere cu 107%), plata facturilor (în creștere cu 42%), plata ratelor pentru credite (în creștere cu 20%), până la serviciile introduse recent în portofoliul SelfPay, precum vânzarea biletelor Loteriei Române sau plata contravalorii tarifului pentru permisul de conducere.
Astfel, pe parcursul anului 2020, în portofoliul SelfPay au fost adăugate 38 de noi servicii din segmente diverse, respectiv cel al utilităților, financiar-bancar, taxe și impozite, home delivery și divertisment, servicii furnizate de jucători cu acoperire regională, dar și națională, oferind consumatorilor acces la plăți simple și în siguranță. Totodată, rețeaua SelfPay a crescut, depășind 5.500 de Stații de Plată la finalul anului 2020.

“Într-un an cu multe provocări și restricții din cauza pandemiei, afacerile SelfPay au crescut semnificativ, sumele procesate prin Stațiile de Plată SelfPay depășind pragul de 500 de milioane de euro. Această evoluție are la bază diversificarea serviciilor oferite de companie și adaptarea continuă a proceselor interne la evoluția pieței, dar și restricțiile care au făcut ca românii să prefere efectuarea plăților la Stațiile de Plată SelfPay, evitând interacțiunea cu alte persoane neapărat necesară ȋn cazul plății la ghișee sau la comercianți”, a declarat Adrian Badea, CEO al SelfPay.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a

Compania a înregistrat în 2020 o cifră de afaceri de 109,3 milioane de lei și o creștere a profitului net cu 298% față de anul anterior. În același timp, compania a raportat EBIDA de aproape 6 milioane de lei, înregistrând astfel o creștere de 170%, în raport cu aceeași perioadă a anului trecut.
La finalul anului 2020, portofoliul de servicii disponibile la Stațiile de Plată SelfPay a ajuns la 170, rețeaua de Stații de Plată a atins 5.500 de unități, iar numărul de tranzacții procesate lunar de SelfPay a depășit pragul de 2.000.000.
Planurile companiei vizează investiții susținute în extinderea regională a rețelei de Stații de Plată SelfPay, se concentrează pe diversificarea portofoliului de servicii disponibile în rețeaua de Stații de Plată SelfPay și pe dezvoltarea proiectelor speciale cu parteneri din diverse industrii, care constau în principal în furnizarea de soluții personalizate de automatizare a plăților.
SelfPay deține cea mai mare rețea de Stații de Plată de tip self-service din România. În prezent, rețeaua SelfPay numără circa 5.700 de Stații de Plată, cu 170 de servicii disponibile.