Retailerul ceh Bonami, care a intrat în România în octombrie 2016, estimează pentru acest an pe piața locală o cifră de afaceri de peste 4 milioane de euro, în creștere cu 70% față de anul anterior și reprezentând 10% din afacerile totale ale companiei.
Bonami comercializează online mobilier, decorațiuni și produse pentru casă, având în portofoliu circa 30.000 de produse.
Cea mai rapidă creștere pe piața locală, de circa 200% în ritm anual, a fost consemnată pe segmentul de mobilier. În categoria home & design, în topul preferințelor românilor sunt covoarele și lenjeriile de pat.
28 mai Maratonul Fondurilor Europene

România a fost a treia piață pe care retailerul online a decis să se lanseze, după Slovacia și Polonia, iar de luna trecută compania cehă este prezentă și în Ungaria.
“În baza experienței acumulate pe celelalte piețe, a numărului actual de preînregistrări, peste 100.000, și a concurenței scăzute de pe piață maghiară, ne așteptăm ca Ungaria să atingă anul acesta o cifră de afaceri de 600.000 de euro, ceea ce reprezintă cea mai rapidă lansare dintre toate țările”, spune David Siska, CEO Bonami.
De la momentul lansării pe plan local, 800.000 de clienți s-au înregistrat pe platforma online a companiei.