Zoom reușește să crească chiar și după încetarea pandemiei și a anunțat rezultate peste așteptările analiștilor în al doilea trimestru fiscal.
Acțiunile au urcat marți cu până la 8%, dar și-au temperat apoi avansul.
Compania a raportat un profit ajustat de 1,34 dolari pe acțiune față de 1,05 dolari pe acțiune, cât se așteptau analiștii chestionați de Refinitiv.
Urmărește-ne și pe Google News
Veniturile Zoom au crescut cu 3,6% de la an la an în trimestrul care s-a încheiat la 31 iulie, iar profitul net a urcat la 182 de milioane de dolari, sau 59 de cenți pe acțiune, de la 45,7 milioane de dolari, sau 15 cenți pe acțiune in anul anterior.
Evenimente
21 mai Maratonul Economia Sustenabilă
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
28 mai Maratonul Fondurilor Europene
4 iunie Eveniment Profit.ro - Piața imobiliară între șocuri și oportunități - Ediția a V-a
Compania avea aproximativ 218.100 de clienți enterprise la sfârșitul lunii iulie, în creștere cu 1% față de 215.900 la 30 aprilie. Zoom definește clienții enterprise ca fiind unitățile de business cu care lucrează echipele de vânzări directe ale Zoom, resellerii sau partenerii săi.
Cu toate acestea, compania crește într-un ritm mult mai lent decât în urmă cu doi ani, când veniturile au crescut de aproape cinci ori pe fondul pandemiei.