Retailerul german Kaufland desfășoară în România, în perioada 13-15 ianuarie, cea de-a doua ediție a campaniei care încurajează reciclarea.
Amazon, care a devenit în ultimii ani un gigant în domeniul publicității online, a anunțat lansarea serviciului Amazon Retail Ad Service, care permite altor site-uri să utilizeze tehnologia sa publicitară pentru propriile magazine online, transmite CNBC.
Volumul cifrei de afaceri din comerțul cu amănuntul (cu excepția comerțului cu autovehicule și motociclete) a crescut, n primele 11 luni din anul 2024 față de perioada similară din anul 2023, atât ca serie brută cu 8,7%, cât și ca serie ajustată în funcție de numărul de zile lucrătoare și de sezonalitate cu 8,1%, potrivit datelor Institutului Național de Statistică (INS).
Directoratul Național de Securitate Cibernetică (DNSC) atenționează că, pe măsură ce cumpărăturile online sunt tot mai frecvente, cresc și încercările de fraudă prin folosirea identității unor companii de curierat.
Acțiunile eBay au crescut cu 10%, atingând cel mai ridicat nivel din noiembrie 2021, după ce Meta a anunțat un parteneriat prin care anumite anunțuri de pe platforma eBay vor fi disponibile pe Facebook Marketplace, transmite CNBC.
La Cocoș, discounterul fondat de familia Nica din Ploiești, pregătește deschiderea a 12 noi magazine în următorii 3-5 ani, dintre care 3 în 2025.
Familia Călin și Alina Dobra, activă pe piața dezvoltărilor imobiliare din Cluj și București, a înaintat autorităților planul pe care îl are pentru construirea unei galerii comerciale de circa 8.800 de metri pătrați, cu 380 de locuri de parcare, pe jumătate din terenul fostei fabrici Energomontaj din estul Bucureștiului, după ce a vândut cealaltă parte de teren retailerilor Kaufland și Lidl, potrivit documentelor analizate de Profit.ro.
În urma cutremurului din ’77, cu ajutorul unor investiții ale statului, în incinta clădirii va lua naștere Casa de Modă.
Mihai Spulber, în prezent SVP Operațiuni și Supply Chain în cadrul Mega Image, va prelua funcția de CEO al Profi România.
Un nou raport realizat de Appriss Retail arată că valoarea totală a retururilor de produse în 2024 a ajuns la 685 de miliarde de dolari, reprezentând 13,2% din vânzările totale din retail, estimate la 5,19 trilioane de dolari. În ciuda acestei cifre impresionante, există și vești bune: rata retururilor a scăzut față de 2023, când se ridica la 14,5% relatează WWD.