Magazinul online de ochelari și lentile de contact Lensa a fost amendat cu 15.000 euro de Autoritatea pentru protecția datelor personale (ANSPDPC), pentru SMS-uri comerciale.
Discounterul Penny, parte din grupul german REWE, unul dintre cei mai mari retaileri prezenți pe piața locală, a încheiat anul 2024, în România, cu o cifră de afaceri de peste 9,4 miliarde de lei, reprezentând o creștere de 13.47% față de anul anterior.
Auchan România plănuiește să lanseze în acest an încă 2 magazine din noul format ATAC Hiper Discount, pe lângă cel inaugurat joi, primul din București și al 8-lea la nivel național, și să accelereze ritmul deschiderilor anii viitori. Conceptul, o premieră pentru Auchan, a fost proiectat integral în România și este primul produs “exportat” deja de grup pe alte piețe, respectiv în Polonia.
Retailerul francez Auchan a extins în România formatul hipermarketului discount ATAC, cu niveluri de preț diferite în funcție de cantitate, lansând acum un un nou magazin ATAC Hiper Discount, în București, pe Șoseaua Chitilei.
Startup-ul Irisphera, care a creat o soluție tech, bazată pe inteligență artificială, ce ajută consumatorii să-și găsească hainele potrivit cu ajutorul unui manechin virtual, are în derulare o rundă de finanțare de 150.000 de euro pe platforma de crowdfunding SeedBlink și poartă discuții și cu fonduri de investiții pentru a atrage capital.
Producătorul și distribuitorul de alimente de origine vegetală SanoVita, deținut de fondul american de investiții Highlander, are ca obiectiv pentru acest an o creștere a vânzărilor cel puțin la nivelul celei din 2024, când business-ul a urcat cu o cifră.
Retailerul de bricolaj Dedeman, cel mai mare retailer român pe piața de profil, deținut de Dragoș și Adrian Pavăl, deschide mâine încă un magazin, acum în Alexandria.
Președintele american, Donald Trump, vine acum cu o altă măsură.
Listată în anul 2021, compania care operează lanțul agro-alimentar Agroland pregătește investiții de 25 milioane lei pentru anul în curs. Compania vizează să ajungă un business de 100 milioane euro atacând segmente de piață, unde în prezent suntem covârșiți de produse din Europa.
Kaufland România își extinde prezența la nivel național și deschide al șaselea magazin din orașul Iași.