Brandul american Skechers, unul dintre liderii mondiali pe segmentul de încălțăminte pentru sporturi de performanță, prezent și în România, va fi preluat de grupul de investiții 3G Capital.
În primul trimestru din 2025, volumul total al activității de închiriere în sectorul industrial și logistic a atins 204.400 mp, un nivel comparabil cu anii record 2023 și 2024. Cererea a fost diversificată, acoperind toate regiunile țării, cu Bucureștiul concentrând 62% din tranzacțiile totale.
Lanțul american de restaurante de tip fast-food Popeyes, a cărui intrare în România a fost anunțată în premieră de Profit.ro, deschide un nou restaurant în București, inaugurarea oficială având loc în această săptămână în zona food-court din cadrul centrului comercial Mega Mall.
Subsidiara din România a grupului mexican de panificație Bimbo își consolidează echipa de top management și le recrutează pe Oana Bejan și Magda Costache, doi manageri cu experiență în industria bunurilor de larg consum.
Retailerul chinez de produse ieftine Temu și-a schimbat radical modelul de afaceri în Statele Unite, după ce administrația Trump a eliminat, începând de vineri, regula ”de minimis” care permitea intrarea fără taxe vamale a coletelor cu valoare sub 800 de dolari, transmite CNBC.
Producătorul de hrană uscată pentru animale de companie Nutrimax, din Georgia, vrea să intre în România, văzută ca piață strategică în strategia de expansiune internațională a companiei. Compania caută acum un partener local pentru distribuția produselor, iar pentru viitor nu exclude nici deschiderea unui fabrici.
Retailerul online de modă rapidă Shein a renunțat la serviciile companiilor de comunicare Brunswick și FGS, care sprijineau demersul său de listare la Bursa din Londra, a confirmat vineri o sursă apropiată situației. Decizia reprezintă un nou semn că planurile de listare întâmpină obstacole majore, în contextul tarifelor vamale mare impuse de Donald Trump mărfurilor chineze.
Entuziasmul apariției primelor roșii românești în piețele din Iași a fost rapid temperat de prețurile prohibitive afișate de comercianți.
Amazon încearcă să atenueze îngrijorările investitorilor privind impactul noilor tarife impuse de administrația Trump asupra afacerii sale de e-commerce, însă compania are puține opțiuni pe termen lung pentru a proteja vânzătorii independenți care se confruntă cu taxe de import de 145% pentru mărfurile din China.
Statele Unite resimt efectele tarifelor de 145% impuse de administrația Trump asupra importurilor din China, în special în industria rochiilor de mireasă, unde aproximativ 90% din produse sunt fabricate în Asia. Producătorii și micile magazine specializate avertizează că prețurile cresc cu până la 25%, iar unele companii riscă să se închidă.