Vânzările McDonald’s în SUA au consemnat cel mai mare declin de la apogeul pandemiei de Covid-19.
Un lot de semințe de susan comercializat în supermarketurile Lidl din România a fost retras de la vânzare din cauza unor suspiciuni de contaminare cu Salmonella, bacterie care poate provoca boli gastrointestinale severe, în special la copii, vârstnici, femei gravide sau persoane imunodeprimate.
Grupul mexican Bimbo, cea mai mare companie de panificație din lume, a semnat o nouă achiziție în România, preluând acum filiala locală a grupului grec de panificație Karamolegos Bakery România, deținătorul brandului KB.
Sute de oameni au stat astăzi la coadă pentru a fi primii intrați în noul magazin IKEA din Londra, deschis acum pe Oxford Street, o investiție de 450 milioane lire sterline.
Zeci de bucureșteni stau la coadă, de 1 Mai, pentru micii din Piața Obor.
Gigantul american Coca-Cola raportează un profit net de 3,335 miliarde de dolari (2,929 milioane de euro) pentru primul trimestru al anului 2025.
Conform Administrației Fondului pentru Mediu (AFM), valoarea totală a celor 26 de proiecte este de 674.749.100 lei. Acestea au fost selectate în urma unei sesiuni de finanțare derulate în perioada 14 iunie – 22 noiembrie 2024, “care a înregistrat un interes ridicat, fiind depuse 140 de dosare pentru 144 de instalații, cu o valoare totală solicitată de 2,88 miliarde de lei fără TVA”.
Retailerul francez Auchan lansează oficial, de 1 Mai, berea marcă proprie ”Frățică”.
Federația Patronatelor din Industria Ospitalității din România (FPIOR) analizează constant comportamentul de consum din restaurante și impactul noilor modele de afaceri asupra pieței ospitalității. Cele mai relevante tendințe care modelează prezentul și viitorul industriei la capitolul restaurante și mâncare se orientează către prețuri corecte, experiențe inedite și locații diferite-intime, personale, “la modă”.
Populația Danemarcei a început să boicoteze produsele gigantului american Coca-Cola.