Compania care operează în România restaurantele KFC și-a sporit în 2024 câștigul pretaxare EBITDA normalizat cu 19,57%, la 176,89 milioane lei, de la 147,94 milioane lei în exercițiul financiar precedent.
Librăriile Humanitas nu au reușit să convingă magistrații Curții de Apel București (CAB) să suspende o decizie a Consiliului Concurenței din vara anului 2024, prin care instituția a sancționat-o cu amendă de 582.362,94 lei cu argumentul că, alături de alte cinci companii active pe piața furnizării de carte, precum și Asociația Editorilor din România (AER), ar fi participat la o înțelegere anticoncurențială. Decizia CAB poate fi atacată cu recurs.
Germanii au reînceput să mănânce cartofi într-un volum ridicat, o revenire spectaculoasă în popularitate a acestui aliment, altădată un pilon al bucătăriei tradiționale germane, conform DPA.
Inspectorii Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), Cristian Popescu-Piedone, au decclanat controale printre comercianții de produse cosmetice, aplicând deja amenzi în cuantum total de de 186.000 lei.
Lanțul danez de magazine Salling, cel mai mare grup de retail din țara nordică, deservind peste 12 milioane de clienți pe săptămână, a decis să introducă la raft o nouă etichetă, pentru a realiza mai clar o diferență între mărfurile europene și cele non-europene.
Retailerul și producătorul ucrainean pentru industria animalelor de companie Suziria își pregătește extinderea inclusiv în România, conform GlobalPETS.
Auchan România continuă strategia de dezvoltare pe segmentul de proximitate și deschide cel de-al 9-lea supermarket de mari dimensiuni.
Retailerul francez Carrefour aduce în România, în premieră, strugurii românești pe rafturile magazinelor din țară în luna februarie, într-un pilot de depozitare alături de producătorii din Cooperativa Grădina noastră din Huși.
Platforma turcă Trendyol, unul dintre cele mai importante marketplace-uri internaționale de e-commerce, a cărei intrare în România a fost anunțată de Profit.ro, își dezvoltă categoria “Home” prin lansarea propriei linii de produse pentru casă, Trendyol Collection Home.
Retailerul german Lidl lansează în România sistemul Puncte Lidl, o nouă funcționalitate prin care clienții pot beneficia de discounturi în magazine pe baza cumpărăturilor făcute.