Calea Victoriei din București urcă două poziții, până pe 38, în clasamentul celor mai scumpe artere comerciale din lume, în contextul în care chiriile din București au înregistrat în ultimul an a șaptea cea mai mare creștere din 138 mari piețe.
Fostul selecționer al României, Mirel Rădoi (43 de ani), a intrat în parteneriat cu antreprenorii Florentin Avădanei și Bogdan Macovei, cu scopul de a dezvolta o rețea de parcuri de retail în mai multe localități din România, potrivit informațiilor obținute de Profit.ro.
McDonald’s a decis să o nouă campanie de marketing - va revizui meniul său McValue, în restaurantele din SUA, începând cu 7 ianuarie 2025. Noul meniu va fi disponibil în restaurantele sale și prin intermediul aplicației McDonald’s.
Introducerea pașaportului digital la produsele provenite din industria textilelor se amână pentru 2026, începând de când acestea nu vor mai putea să fie vândute în niciun magazin din Europa fără cod QR.
Exporturile României de carne tocată și de salamuri crud-uscate către Marea Britanie și SUA sunt blocate din cauza pestei porcine africane, care încă evoluează pe teritoriul țării, considerată ca fiind "roșie" ca restricții, anunță directorul executiv al Asociației Române a Cărnii (ARC), Dana Tănase.
Un antreprenor român a lansat pe piață o ciocolată ce include jumări.
Bogner, brandul german iconic în moda Athluxury, activ pe piață din 1932, face un pas important în Europa de Est
Gigantul american de cosmetice, parfumuri și bijuterii Avon International, unul dintre cei mai mari jucători din industria beauty, deschide în România un nou magazin amplasat în clădirea istorică Oromolu din Piața Victoriei, care găzduiește și sediul echipei Avon România.
Rețeaua magazinelor Diana își extinde prezența în piață prin inaugurarea unui nou magazin, în Râmnicu Vâlcea.
În 3 orașe din țară mancarea e mai scumpă decât în București, arată datele Institutului Naționale de Statistică.