Sophia, retailerul românesc specializat în decorațiuni textile personalizate, a atins în 2024 o cifră de afaceri cumulată de 7 milioane de euro în rețeaua sa de 30 de magazine, dintre care 5 proprii și 25 în sistem de franciză, în România, Spania și SUA.
Grupul italian Imobiliare Grande Distribuzione (IGD), unul dintre cei mai importanți jucători din real estate, intrat în urmă cu 17 ani pe piața locală prin preluarea rețelei de centre comerciale Winmarkt, a vândut primul mall din România, scopul final fiind vânzarea întregii afaceri locale.
Fosta fabrică de panificație din Turda este scoasă la vânzare, cu 1.127.000 euro, după ce în anul 2019 era ofertată la 1.070.000 euro.
Uniunea Europeană intenționează să blocheze importurile anumitor produse alimentare fabricate după standarde diferite, într-un efort de a-și proteja fermierii, într-o măsură care reflectă politica comercială reciprocă a președintelui american Donald Trump, a relatat Financial Times.
În ultimii ani, comportamentul consumatorilor din domeniul dermatocosmeticelor, cosmeticelor și farmaceuticelor s-a schimbat semnificativ, influențat de accesul crescut la informații, digitalizare și o preocupare sporită pentru sănătate și sustenabilitate, spune, pentru Profit.ro, Sorin Pojoca, co-fondator Synergy Therm, companie producătoare de dermatocosmetice, prezentă pe piață din 2018.
Două treimi dintre retailerii de top britanici au avertizat că vor fi nevoiți să crească prețurile și jumătate dibntre ei spun că vor concedia personal, pentru a face față majorării contribuțiilor sociale, programată în aprilie 2025.
Retailerul francez Carrefour a anunțat o schimbare importantă, care va fi vizibilă în următoarele săptămâni.
Investitorul sud-african MAS a transmis, într-o informare către acționari, că se așteaptă ca până la începutul lunii martie să încheie contractul pentru a achiziționa participațiile de câte 60% deținute de Prime Kapital la trei mall-uri din România. Prin această tranzacție MAS va deveni unic acționar al centrelor comercial Carolina Mall, Argeș Mall și Moldova Mall, ultimul în curs de dezvoltare și așteptat să fie livrat în aprilie 2025.
Casa de modă haute couture Hermès a raportat o creștere mai mare decât previziunile pentru vânzările din trimestrul al patrulea, semnalând o cerere puternică pentru produsele sale exclusiviste, în pofida dificultăților din sectorul luxului, transmite CNBC.
Consumatorii americani și-au redus semnificativ cheltuielile în ianuarie, semnalând o posibilă încetinire a creșterii economice, potrivit unui raport publicat de Departamentul Comerțului din SUA, citat de CNBC.