EY Law, divizia de consultanță juridică a companiei din Big Four, a lansat un instrument dedicat protecției datelor: DPO One, care are menirea de a ajuta companiile să gestioneze mai bine, din punct de vedere administrativ, provocările rezultate de pe urma reglementărilor GDPR.
23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Instrumentul este dedicat ofițerilor de protecție a datelor din cadrul companiilor și a fost dezvoltat pentru a-i ajuta să păstreze evidența modificării reglementărilor privind confidențialitatea datelor și să automatizeze procesele acolo unde este posibil.
Peter Katko, EY digital law leader a declarat că firma nu va „supraviețui în următorii 100 de ani numai cu servicii de consultanță – acesta este [doar] un aspect al ofertei noastre”.
DPO One a fost dezvoltat în tandem cu departamentul de consultanță al firmei și cu dezvoltatorii de software interni și este functionabil, în prezent, pentru reglementările europene GDPR și pentru privacy rights regime din California, CCPA, emis anul trecut. Katko a declarat că EY va adăuga, în scurt timp, privacy rights regime din Africa de Sud și Brazilia și că sunt planificate si alte state precum India sau alte state americane.
Articol LegalMarketing