Operatorul feroviar Ferotrans-FTI din Iași, controlat de Dumitru Anchidin, fost consilier local al PSD și director al Regionalei Moldova CFR Marfă, a cumpărat ultimele garnituri Diesel (DMU) ale Căilor Ferate Olandeze, autoritățile din această țară urmând să folosească alte trenuri, tip EMU Stadler Flirt.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Operatorul feroviar român a cumpărat aproape toate trenurile DMU ale Căilor Ferate Olandeze, cu o flotă de 53 de garnituri.
Trenurile cumpărate au o viteză maximă de 140 km/h.
Conform presei olandeze, care deține date aferente tranzacției, Ferotrans-TFI intenționează să înceapă să exploateze trenurile pe rețeaua românească în această vară, inclusiv pe ruta București - Iași. Trenurile vor fi verificate la uzina Electroputere din Pașcani înainte de a intra în exploatare, fiind necesară o autorizație suplimentară pentru operarea pe rețeaua română.
Ferotrans, pe piață din 2009, a avut în 2016 afaceri de 5,8 milioane lei și un profit net de 4,1 milioane lei.
Pe această nișă mai operează companii precum Regional, Transferoviar Cluj, Servtrans.