O companie germană cu sediul în München speră să contribuie la o nouă eră a testării pentru depistarea coronavirusului cu o procedură de scanare a ochilor care, potrivit reprezentanților săi, poate identifica în doar trei minute purtătorii virusului și are o rată de succes de 95%, informează Reuters.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Semic RF și-a dezvoltat aplicația de scanare alături de colegi din Statele Unite și, în așteptarea avizelor legale, speră ca aceasta să fie lansată până la sfârșitul lunii viitoare, după cum a declarat director general al companiei, Wolfgang Gruber.
CITEȘTE ȘI Armata Selectării Atente a Plasticului (ASAP), program de colectare selectivă a deșeurilor în școli, lansat deja în București, se extinde în Brașov. Obiectiv: implementarea în toate școlile din România până la finalul lui 2025Procedura se bazează pe utilizarea unei fotografii a ochilor, realizată cu un smartphone, și identifică virusul prin intermediul unei inflamații simptomatice a membranei conjunctive oculare supranumită ''ochi roz'', scrie Agerpres .
''Am reușit să izolăm COVID-19 din peste două milioane de nuanțe diferite de roz'', a explicat Gruber pentru Reuters.
CITEȘTE ȘI EFdeN, cu sprijinul ENGIE, pune România pe harta inovației sustenabile. Prestigioasa competiție de locuințe solare, Solar Decathlon Europe 2023, se va desfășura la BucureștiPotrivit spuselor sale, aplicația, testată deja pe un număr de peste 70.000 de persoane, poate procesa până la un milion de scanări pe secundă, existând opțiunea de a extinde această capacitate. Cu ajutorul acesteia s-ar putea reveni la participarea unor mulțimi mari de persoane la evenimente precum concerte și meciuri de fotbal, notează Reuters.
''Deschideți aplicația, faceți o poză a ambilor ochi, o trimiteți pentru evaluare, apoi se poate stoca rezultatul evaluat sub formă de cod QR în smartphone-ul persoanei testate'', a adăugat Gruber.
CITEȘTE ȘI Cum s-a schimbat mediul de afaceri din România în ultimii 30 de ani: O istorie povestită prin ochii consultanței, cu liderii PwC (I)În prima fază, aplicația se adresează companiilor și utilizatorilor comerciali, la un cost de 480 de euro (570 de dolari) pe lună, fiind planificată o lansare ulterioară pentru persoane fizice.