Un muncitor în construcții și un fermier care zâmbesc și un pensionar voios - acestea se numără printre chipurile animate alese de guvernul de la Londra pentru a-i liniști pe britanici că țara se poate descurca cu un Brexit fără acord, relatează Reuters.
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Un banner cu chipuri vesele poate fi văzut în deschiderea unui nou site lansat de guvernul britanic, alături de informații despre cum cetățenii se pot pregăti pentru o ieșire din UE fără acord, despre care criticii au spus că ar putea produce lipsuri de alimente și medicamente, ar putea prelungi așteptatul la frontieră și ar putea cauza mari probleme economice, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Digi Communications critică, la bursă, ordonanța Guvernului privind măsurile fiscale: Nu are nicio justificare serioasă, suntem în curs de evaluare a efectelor și vom adopta eventualele măsuri ce se vor impuneGuvernul a lansat marți site-ul https://euexit.campaign.gov.uk/, cu o redusă campanie de informare publică ce a constat din reclame la posturile de radio comerciale și postări pe Twitter ale unor departamente guvernamentale.
Într-o reclamă transmisă de postul de radio LBC au putut fi auzite mai multe voci de actori care întrebau despre reînnoirea pașapoartelor, tarifele pentru convorbirile telefonice și exporturile de bunuri. Ascultătorii erau îndemnați să acceseze noul site pentru răspunsuri.