Lactalis relansează brandul de lactate LaDORNA cu o nouă identitate vizuală

Lactalis relansează brandul de lactate LaDORNA cu o nouă identitate vizuală
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 18 nov 2016

LaDORNA, una dintre cele mai cunoscute branduri de lapte și produse lactate din România și lider pe piața laptelui UHT și a smântânilor lichide, se relansează cu o nouă identitate vizuală, prin lansare de noi ambalaje.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară

”LaDORNA (...) marchează acest final de an printr-o schimbare strategică de imagine, cel mai important proiect al brandului în 2016. ”, se arată într-un comunicat al companiei.

LaDORNA a lansat prima marcă de lapte UHT din România.

”LaDORNA deține unul dintre cele mai largi portofolii de produse lactate din România: lapte, smântâni, brânzeturi, unt, iaurturi și produse BIO. (...) ne dorim ca acest brand al întregii familii să continue să își spună povestea și prin intermediul unei identități vizuale binemeritate. În plus, noua identitate vizuală permite punerea în valoare a inovațiilor viitoare”, a declarat Monica Rădulescu, Marketing Director Dorna Lactate (Lactalis Romania).

Dorna Lactate este din anul 2008 parte a grupului fran

Lactalis mizează pe brandul Président pentru telemea și renunță la marca LaDorna CITEȘTE ȘI Lactalis mizează pe brandul Président pentru telemea și renunță la marca LaDorna

cez Lactalis, care cumpărat producătorul de la omul de afaceri Jean Valvis. Pe plan local, grupul Lactalis deține firmele Lactalis Romania S.R.L., Dorna Lactate S.A., Dorna S.A. și Parmalat Romania S.A.

Lactalis a renunțat la brandul LaDORNA doar în cazul brânzei telemea, aceasta fiind rebranduită în Président.

Lactalis este lider la nivel mondial în industria procesării laptelui și deține multe branduri internaționale de succes, precum Président, Parmalat, Galbani. Grupul, care a fost fondat în 1933 în Laval (Mayenne), în vestul Franței, are în prezent 75.000 de angajați și deține peste 230 de fabrici situate în 43 de țări la nivel mondial. În 2015, Grupul Lactalis a avut o cifră de afaceri de 17 miliarde de euro.

În acest an, Lactalis a achiziționat și producătorul român Albalact, liderul pieței, fiind cea mai importantă tranzacție de pe piața lactatelor. Printre planurile francezilor, după preluarea companiei de la Raul Ciurtin, se numără creșterea prezenței pe piața românească de brânzeturi.

În România, LaDorna, brandul deținut de francezii de la Lactalis, are mai multe fabrici, majoritatea situate în partea de nord-est a țării. La rândul său, Albalact deține două fabrici de lactate - Albalact la Oiejdea și Rarăul la Câmpulung Moldovenesc - și o firmă de transport - Albalact Logistic, și are peste 900 de angajați.

Anul trecut, Dorna Lactate, producătorul brandului LaDorna,cea mai mare companie deținută de francezi pe plan local, a avut afaceri de 180 de milioane de lei și pierderi de 13,2 milioane de lei. De altfel, în ultimii trei ani (2013-2015), compania nu a mai reușit să ajungă pe profit, înregistrând pierderi cumulate de aproape 39 de milioane de lei (circa 9 milioane de euro), potrivit datelor publicate pe site-ul Ministerului de Finanțe.

Compania avea, în 2015, 441 de angajați.
 

viewscnt
Afla mai multe despre
ladorna
relansare