Prin Bolt DineOut, clienții se bucură de beneficii speciale în restaurante, de la reduceri la notele de plată, la meniuri fixe, meniuri de prânz sau experiențe culinare. De asemenea, aceștia au acces la profiluri detaliate ale restaurantelor, incluzând meniul, fotografii, programul și conturile rețelelor sociale.
 Disponibil pentru toți clienții care plătesc nota de plată în aplicația Bolt Food, DineOut oferă discounturi de până la 50% din valoarea totală a notei de plată la restaurantele participante.
Lansarea are loc în București cu peste 100 de restaurante partenere deja consacrate, precum Lente, St. Patrick, El Pato sau Maison des Crêpes, iar lista este în continuă creștere.
Cu Bolt DineOut, restaurantele își pot îmbunătăți veniturile și eficiența. Platforma este concepută pentru a atrage clienți noi în locații, pentru a ocupa mese în afara orelor de vârf și pentru a asigura un flux constant de clienți.
 „Cum nivelul costurilor de trai continuă să crească, la Bolt Food am sesizat nevoia de a avea opțiuni de a lua masa în oraș, care să fie accesibile. De aceea lansăm DineOut, o soluție care îi ajută pe clienții noștri să se bucure de mese la prețuri accesibile și care, în același timp, susține restaurantele partenere în atragerea de clienți atunci când au cea mai mare nevoie”, a declarat Mihai Ilincuța, Business Development Manager, DineOut, Bolt Food România.
Recent, Bolt a lansat serviciul Little Bolt.
La finalul anului 2024, Bolt a anunțat o investiție de 100 milioane de euro, desfășurată pe o perioadă de trei ani la nivel global, pentru a susține activitatea echipei de siguranță, prin dezvoltarea platformei, extinderea asistenței pentru clienți, dar și a măsurilor preventive, care să contribuie la preîntâmpinarea situațiilor nedorite.
Bolt are peste 200 de milioane de utilizatori în peste 50 de țări și peste 600 de orașe din Europa și Africa.
Compania este prezentă în România cu serviciile de transport la cerere, de închiriere de trotinete electrice, de livrare de mâncare (Bolt Food), livrare de produse alimentare și nealimentare (Bolt Market) și cu divizia de software development, care deservește toate subsidiarele din Europa ale companiei. Bolt este lider de piață în România, compania activând în peste 40 de orașe, extinzându-și continuu oferta de servicii și acoperirea națională.















