Carlos Ghosn prezintă strategia Group Renault „Drive the Future” pentru următorii 5 ani, cu ținte care își vor pune amprenta și pe Dacia: venituri de 70 miliarde euro, 5 milioane de mașini vândute anual, producție de robo-taxi

Carlos Ghosn prezintă strategia Group Renault „Drive the Future” pentru următorii 5 ani, cu ținte care își vor pune amprenta și pe Dacia: venituri de 70 miliarde euro, 5 milioane de mașini vândute anual, producție de robo-taxi
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 6 oct 2017

CEO-ul Renault a anunțat strategia grupului pentru următorii 5 ani, cu ținte extrem de ambițioase care își vor pune amprenta și pe evoluția mărcii Dacia, parte a grupului.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Între cele mai importante obiective anunțate de Ghosn se numără venituri anuale de peste 70 de miliarde de euro, o marjă operațională de peste 7% și un volum de vânzări de peste 5 milioane de vehicule anual. Toate acestea ar trebui să fie posibile pe baza extinderii gamei de produse, inclusiv vehicule comerciale, vehicule electrice și pe baza „succesului gamei Global Access”, adică marca Dacia și produsele derivate vândute sub marca Renault.

Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI

Ambițiile lui Ghosn sunt importante, dat fiind faptul că, anul trecut, Renault Group a vândut 3,6 milioane de vehicule. Succesul Renault din următorii 5 ani are în vedere și creșterea sectorului de cercetare și dezvoltare, precum și economiile realizate prin intermediul Alianței Renault – Nissan – Mitsubishi.

EXCLUSIV Grupul italian Landi Renzo ia în calcul închiderea producției în România și centralizarea operațiunilor în Polonia CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Grupul italian Landi Renzo ia în calcul închiderea producției în România și centralizarea operațiunilor în Polonia

Carlos Ghosn: „Group Renault este acum o companie sănătoasă, profitabilă, globală care privește cu încredere înainte. „Drive the Future” este pe cale să ofere o puternică și sustenabilă creștere beneficiind de investiții în regiuni cheie și produse, amplificând resursele Alianței și tehnologiile, crescând competitivitatea de costuri. Susținut de bărbații și femeile de la Renault, acest nou plan va elibera potențialul nostru deplin pentru inovație și creștere într-o industrie aflată într-o rapidă schimbare”.

Elementele cheie ale planului pentru următorii 5 ani includ:

Creștere globală profitabilă:

-          21 noi vehicule, inclusiv 3 add-ons

-          extinderea prezenței în Rusia, prin Renault și investițiiîn AVTOVAZ (Lada)

-          accelerarea oportunităților în China, noi parteneriate strategice (joint-venture) în vehicule electrice și vehicule comerciale

-          creșterea oportunităților de piață în Brazilia, India, Iran

Alianța și tehnologiile care să suporte creșterea:

-          4,2 miliarde euro economii bazate pe Monozukuri (n.r. sistem de producție japonez)

-          Platforme comune – 80% din vehiculele Renault Group

-          Conectare – 100% vehicule conectate în piețele cheie

-          Autonomie – 15 vehicule cu sistem Autonomous Drive

-          Servicii de mobilitate – ride-hailing (car sharing), robo – taxi până la finalul planului

Renault va lansa un al doilea SUV de clasă B, în 2019. Există informații și despre o nouă variantă Sandero Stepway, lansată anul viitor CITEȘTE ȘI Renault va lansa un al doilea SUV de clasă B, în 2019. Există informații și despre o nouă variantă Sandero Stepway, lansată anul viitor

Group Renault key asset:

-          Globalizarea gamei de vehicule comerciale (LCV); transformarea în jucător global de top

-          extinderea gamei de succes Global Acces (n.r. Dacia)

-          Poziția de lider în vehicule electrice – 8 vehicule complet electrice și 12 modele electrificate

-          RCI Bank și servicii – susținerea loialității clienților și extinderea serviciilor de conectare și mobilitate

Planul Drive the Future include investiții în digitalizare în toate sectoarele companiei, în recrutarea de talente și în dezvoltarea de aptitudini noi. Planul va crește competitivitatea, va reduce amprenta de carbon a companiei și va îmbunătăți sustenabilitatea.

viewscnt
Afla mai multe despre
renault
carlos ghosn
dacia