Drulă anunță că cel mai mare constructor din România, compania UMB, a oprit lucrările la Autostrada A3 între Cluj și Zalău

Drulă anunță că cel mai mare constructor din România, compania UMB, a oprit lucrările la Autostrada A3 între Cluj și Zalău
scris 11 iul 2022

Liderul USR Cătălin Drulă anunță că principalul constructor de autostrăzi din România a oprit lucrările și a părăsit șantierul autostrăzii A3 Transilvania, sectorul dintre Nădășelu și Poarta Sălajului. El afirmă că cei 42 km, de peste 400 de milioane de euro, erau singurii aflați în lucru în PNRR și acuză PSD și PNL că își bat joc cu fiecare ocazie de șansa românilor pentru un trai mai bun.

Constructorul român Spedition UMB, deținut de familia omului de afaceri Dorinel Umbrărescu, printre cei mai importanți antreprenori de drumuri din țară, a avertizat anterior că va opri lucru pe cele 7 mari șantiere ale sale de drumuri expres și autostrăzi (140km) începând din 11 iulie.

”Guvernarea incompetentă PNL-PSD a dat de gard cu singurul proiect din PNRR Transporturi pe care se lucrează: A3 Transilvania între Cluj și Zalău. De luni de zile întreaga piață de construcții din România cere Guvernului o soluție decentă pentru creșterea fulminantă a prețurilor materialelor de construcții”, spune liderul USR.

VIDEO & FOTO Rușii au prezentat mașinile Moskvici pe care le vor fabrica în locul Duster și Sandero CITEȘTE ȘI VIDEO & FOTO Rușii au prezentat mașinile Moskvici pe care le vor fabrica în locul Duster și Sandero

El arată că, ”între timp, Ciolacu, Ciucă și Grindeanu fac ce știu cel mai bine: îi duc pe toți cu zăhărelul”, scrie News.ro.

”Au dat 2 ordonanțe de urgență pentru ajustarea prețurilor care, în loc să rezolve problema, au adâncit-o și mai tare. Nu au bani de dat pentru autostrăzi, căi ferate, spitale și școli. În schimb au pentru pensii speciale, mii de pile de partid angajate la stat sau PNDL-uri de miliarde. Însă astăzi s-a umplut paharul. Principalul constructor de autostrăzi din România a oprit lucrările și a părăsit șantierul autostrăzii A3 Transilvania, sectorul dintre Nădășelu și Poarta Sălajului”, afirmă Cătălin Drulă.

Potrivit președintelui USR, ”cei 42km în valoare de peste 400 de milioane de euro erau singurii aflați în lucru din întreg PNRR-ul pe Transporturi”.

”Imaginile vorbesc de la sine. Șantierul este înghețat în mijlocul verii, în vârf de sezon de lucrări când sute de muncitori și utilaje ar trebui să atingă vârful de productivitate. PSD și PNL își bat joc cu fiecare ocazie de șansa românilor pentru un trai mai bun. Nu trebuie să uităm asta în 2024 când vor cere din nou votul”, mai afirmă Drulă. 

viewscnt
Afla mai multe despre
autostrada a3
umb