Ferrari: Modelele electrice și hibride ar trebui să reprezinte 80% din vânzările companiei până în 2030

Ferrari: Modelele electrice și hibride ar trebui să reprezinte 80% din vânzările companiei până în 2030
Profit.ro
Profit.ro
scris 17 iun 2022

Modelele electrice și hibride ar trebui să reprezinte 80% din vânzările Ferrari până în 2030, a spus producătorul de automobile de lux investitorilor, promițând că va produce mașini ”și mai unice”, pe măsură ce se bazează pe parteneri pentru a face tranziția costisitoare la mașinile cu emisii zero, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

”Tot ceea ce facem se va concentra întotdeauna pe a fi în mod distinctiv Ferrari”, a spus președintele John Elkann, în timp ce compania și-a dezvăluit noul plan de afaceri scrie News.ro

VIDEO PROFIT LIVE Radu Dumitrescu, proprietar Stadio Hospitality: Așteptăm liftul tot mai mult, asta înseamnă că s-au întors oamenii la birou. Măsurile de sprijin pentru HoReCa au făcut doar ca gaura să nu fie foarte adâncă și mare CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT LIVE Radu Dumitrescu, proprietar Stadio Hospitality: Așteptăm liftul tot mai mult, asta înseamnă că s-au întors oamenii la birou. Măsurile de sprijin pentru HoReCa au făcut doar ca gaura să nu fie foarte adâncă și mare

Electrificarea ”ne va permite să facem și mai multe mașini unice”.

Pentru a reduce investițiile, Ferrari va folosi furnizori pentru componente sau software care nu sunt esențiale, cum ar fi un sistem de operare, a spus directorul executiv Benedetto Vigna.

La fel ca alți producători de mașini sport, dificultatea Ferrari depășește doar investiția în modele electrice pentru a oferi performanțe ridicate - bateriile actuale ale vehiculelor electrice (EV) nu pot egala puterea susținută a mașinilor sport cu motor cu ardere internă.

La fel ca rivalii săi, Ferrari vinde, de asemenea, o experiență emoționantă clienților bogați, centrată pe vuietul gutural al motoarelor sale puternice.

Pe măsură ce trece la producția de automobile electrice, Ferrari trebuie să se asigure că clienții și investitorii cu valoare netă ridicată participă la această tranziție.

A ieși în evidență în multitudinea de vehicule electrice care vin pe piață, care pot accelera toate rapid, ar putea fi dificil pentru producătorul auto italian, ale cărui mașini pornesc de la aproximativ 210.000 de euro (219.282,00 dolari).

Între timp, Ferrari va dezvălui în septembrie primul său SUV - propulsat de motorul său comercial cu 12 cilindri care consumă gaz.

Vigna a confirmat că Ferrari va lansa primul său model electric în 2025, unul dintre cele 15 modele noi care vor deveni disponibile între 2023 și 2026.

Ferrari se așteaptă că mașinile complet electrice vor reprezenta 5% din vânzări în 2025 și 40% în 2030.

Modelele hibride ar trebui să crească la 55% din vânzări în 2025 de la 20% în 2021, înainte de a scădea la 40% în 2030.

Vigna a spus că Ferrari își va dezvolta propriile motoare electrice, invertoare și module de baterie, pe o nouă linie de asamblare la fabrica sa din Maranello, Italia, în timp ce externalizează componente non-core.

Pentru a economisi bani, Ferrari nu va dezvolta un sistem de operare pentru vehicule electrice. În schimb, alți producători de automobile, inclusiv Tesla și Mercedes, spun că sistemele de operare proprii pentru a rula mașini, a gestiona upgrade-urile wireless și a colecta date despre obiceiurile și preferințele șoferilor sunt cruciale.

”Nu voi construi niciodată un sistem de operare Ferrari, aș fi prost. Trebuie să te concentrezi asupra zonelor în care poți fi cel mai bun”, le-a spus Vigna investitorilor.

Ferrari lucrează cu patru parteneri din Europa și Asia pe componentele bateriilor, pentru a cerceta următoarea generație de baterii cu stare solidă, de înaltă densitate energetică.

Ferrari a declarat că va investi 4,4 miliarde de euro până în 2026, oferind în același timp câștiguri de bază de 2,5-2,7 miliarde de euro până în acel an.

Previziunile actuale ale Ferrari pentru 2022 sunt pentru câștiguri de bază ajustate de 1,65-1,70 miliarde de euro.

Producătorul auto se așteaptă la un flux de numerar cumulat de 4,6-4,9 miliarde de euro între 2022 și 2026.

Într-o nota adresată clienților, analistul Kepler Cheuvreux, Thomas Besson, a spus că previziunile financiare ale Ferrari au transmis ”un semnal clar optimist”, totuși a remarcat că directorii au evitat întrebările despre volumele de producție.

”Dar direcția este clară. Electrificarea este necesară, dar nu va schimba ADN-ul companiei și al produselor sale”, a scris Besson.

viewscnt
Afla mai multe despre
ferrari
masini electrice