FOTO Corespondență din München – Dacia Jogger a debutat la Salonul Auto IAA, alături de noul logo al mărcii și noile culori de brand

FOTO Corespondență din München – Dacia Jogger a debutat la Salonul Auto IAA, alături de noul logo al mărcii și noile culori de brand
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 7 sep 2021

Dacia a expus în premieră, în fața publicului din Germania, noul său model Jogger, la Salonul de la Munchen, unde a fost extrem de bine primit de presa străină. Marca românească are singurul stand extern în cadrul Salonului Expozițional din Munchen, unde se desfășoară Salonul Auto IAA.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
23 mai - Maratonul Fondurilor Europene
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale
Fapte bune făcute de Profi CITEȘTE ȘI Fapte bune făcute de Profi

Noul model Dacia Jogger și-a făcut debutul oficial, în cadrul Salonului Auto din Munchen, bucurându-se de o primire foarte bună din partea presei străine. Într-un moment în care segmentele monovolumelor își pierd clienții, unele mărci fiind nevoite chiar să închidă această linie de business, Dacia a găsit formula pentru a atrage noi clienți, cu ajutorul arhitecturii cu 7 locuri, specifică monovolumelor, dar suprapusă peste caracteristicile de SUV, care în acest moment atrag cei mai mulți clienți. Atât Luca de Meo, CEO-ul Renault Group, cât și Denis Le Vot, CEO-ul mărcii Dacia, au declarat că Jogger se anunță un succes pentru marca românească, datorită caracteristicilor cu care vine pe piață: un preț de circa 15.000 de euro pentru o mașină de clasă compactă cu 7 locuri, cel mai mic din segment, și o combinație de trăsături care au luat ce era mai bun de la un wagon, un MPV și un SUV. 

Fapte bune făcute de Profi CITEȘTE ȘI Fapte bune făcute de Profi

„Există o cerere tot mai mare pentru automobilele Dacia pentru că asta e Dacia, este esențialul. Ne petrecem viața alegând, între esențial și non-esențial. Sunt tot mai mulți oameni care își doresc asta de la o mașină, esențialul”, a spus Denis Le Vot, cel care conduce în acest moment businessul Dacia – Lada.

FOTO Corespondență din München - Premieră mondială pentru noul Renault Megane E-Tech Electric CITEȘTE ȘI FOTO Corespondență din München - Premieră mondială pentru noul Renault Megane E-Tech Electric

Dacia și-a prezentat la Munchen noul logo, noul concept de showroom, în noua culoare de brand, kaki, pe care este aplicat și noua siglă ce se va regăsi pe grilele mașinilor începând din 2022. De asemenea, în centrul orașului Munchen, în cadrul noului concept de mobilitate introdus de asociației germană la prima ediție a Salonului Auto IAA din acest oraș, mărcile au avut ocazia să-și organizeze standuri în aer liber. Un astfel de stand a avut și marca Dacia, unul în care au fost expuse toate modelele mărcii.

FOTO Corespondență din München – Dacia Jogger a debutat la Salonul Auto IAA, alături de noul logo al mărcii și noile culori de brand

Dacia Jogger este al treilea model dezvoltat de Dacia pe platforma simplificată CMF-B, având însă un ampatament mult mai mare decât Sandero și Logan, la2,89 metri, care îi permite să ofere mai mult spațiu pentru bagaje, dar și două locuri suplimentare. Jogger înlocuiește în gama Dacia două modele, Lodgy și Logan MCV, el urmând să fie produs la Mioveni, pe aceleași linii de fabricație cu Duster și Sandero Stepway.

FOTO Corespondență din München – Dacia Jogger a debutat la Salonul Auto IAA, alături de noul logo al mărcii și noile culori de brand

viewscnt
Afla mai multe despre
dacia jogger
dacia suv
dacia crossover
dacia 7 locuri
dacia munchen