FOTO Honda lansează în Europa noua generație a SUV-ului HR-V, cu motorizare hibrid

FOTO Honda lansează în Europa noua generație a SUV-ului HR-V, cu motorizare hibrid
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 14 oct 2021

Honda a prezentat versiunea pentru Europa a celei de-a treia generații a SUV-ului HR-V, unul dintre pionierii segmentului B de crossovere. Cu un design nou și motorizări hibrid, SUV-ul încearcă să concureze numele importante de pe piața europeană.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Honda HR-V nu este cu siguranță un best-seller pe piața europeană, dar este un jucător tradițional pe segmentul din care face parte. Lansat în urmă cu 25 de ani, HR-V poate fi considerat un deschizător de drumuri pentru caroseria de tip Sport Utility, în clasa subcompactă, în care astăzi rivali precum Renault Captur, VW T-Roc sau Dacia Duster atrag tot mai mulți cumpărători.

JD Agro Cocora continuǎ seria de proiecte de expansiune ambițioase CITEȘTE ȘI JD Agro Cocora continuǎ seria de proiecte de expansiune ambițioase

Noul HR-V aduce ca noutate un design impozant, spectaculos pentru un vehicul cu dimensiuni reduse, și mai ales aduce noua motorizare hibrid, bazată pe sistemul e:HEV, care este oferit standard.

FOTO Honda lansează în Europa noua generație a SUV-ului HR-V, cu motorizare hibrid

Motorul pe benzină care este în centrul propulsiei are 1.5 litri, de 107 CP, din familia i-MMD (multimode), care este conectat la trenul de rulare prin intermediul cutiei eCVT, cea care coordonează legătura cu motorul electric. Motorul electric are 131 CP, fiind acționat de o baterie li-ion. Sistemul este similar cu cel de pe modelul Jazz, dar a fost upgradat pentru a oferi mai multă putere.

Producția de automobile din România mai păstrează doar un mic avans față de 2020, după un declin puternic și în septembrie. Dacia și Ford, sever afectate de criza de semiconductori CITEȘTE ȘI Producția de automobile din România mai păstrează doar un mic avans față de 2020, după un declin puternic și în septembrie. Dacia și Ford, sever afectate de criza de semiconductori

A treia generație a lui HR-V are o lungime de 4,34 metri, fiind mai lung cu câțiva centimetri decât vechea generație, cu o lățime de 1,79 metri și o înălțime de 1,58 metri. Ampatamentul său este printre cele mai mici din segment, la 2,61 metri, în timp ce garda la sol este de aproape 19 cm, creând senzația de vehicul înalt. Portbagajul are 319 litri, cu toate scaunele la locul lor, și crește la 1289 litri, dacă scaunele spate sunt rabatate.

Tehnologiile cu care Honda speră să atragă clienții de la celelalte mărci sunt numeroase, atât în privința siguranței, unde regăsim frânarea de urgență, asistență la schimbarea și menținerea benzilor, cruise control adaptabil, dar și la nivel de confort și infotainment.

Honda HR-V va fi disponibil pentru clienții de pe piețele europene la finalul acestui an, pentru a completa gama de modele cu propulsii electrificate, până în 2022, ținta fixată de japonezi.

FOTO Honda lansează în Europa noua generație a SUV-ului HR-V, cu motorizare hibrid

viewscnt
Afla mai multe despre
honda hr-v
honda suv
hibrid honda