Compania românească Trust Motors, importator oficial al mărcilor Peugeot, Citroen și DS, a înregistrat cel de-al șaselea an de creștere a vânzărilor, pe marca Citroen, cu un avans de 31%, peste media pieței, în 2019.
Marca Citroën a vândut un volum de 3.400 de unități în 2019, pe piața românească, din care 89% autoturisme și 11% vehicule utilitare. Citroën C3, cel mai vândut mdoel al mărcii, a avut o creștere de 32,86 %. Modelul ocupă locul 6 în segmentul său, subcompact. În același timp, Citroën C3 Aircross își consolidează poziția în categoria B SUV, cu o creștere de 55,32% a unităților vândute în 2019, clasându-se astfel pe locul 9 în segment. Nu în ultimul rând, Citroën C5 Aircross, lansat în România în urmă cu aproape un an, a reușit să câștige o cotă de piață de 2,2% în segmentul său, cu un total de 484 de unități vândute.

Importatorul Citroen anunță și electrificarea mărcii Citroën, modelele urmând să fie lansate și pe piața românească. Prima versiune electrificată se va lansa în a doua parte a anului 2020. Începând cu noul C5 Aircross SUV Hybrid, toate noile modele vor avea o versiune electrificată.
Nu au fost transmise date pentru celelalte mărci ale importatorului.