Porsche continuă creșterea și pe primul trimestru din 2018, pe trei direcții: China, SUV-ul Macan și motoarele hibrid

Porsche continuă creșterea și pe primul trimestru din 2018, pe trei direcții: China, SUV-ul Macan și motoarele hibrid
Gabriel Dogaru
Gabriel Dogaru
scris 11 apr 2018

Porsche AG a început anul cu o nouă creștere, 6 procente față de anul anterior, având câțiva piloni care au contribuit decisiv la această creștere. În primul rând, piața chineză, care este în acest moment cea mai mare piață a mărcii, apoi modelul Macan, un SUV care cunoaște o popularitate extrem de mare pentru un model premium, apoi noua generație Panamera, care oferă motoare hibrid, și nu în ultimul rând, piața din SUA, care a adus cea mai mare creștere pentru marca din Stuttgart.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Potrivit datelor oficiale, în primul trimestru din 2018, Porsche AG a livrat aproximativ 63.500 de vehicule în întreaga lume, cu 6% mai multe față de aceeași perioadă a anului precedent. Este un nou record pentru Porsche, cu cel mai mare nivel al vânzărilor într-un trimestru, din istoria mărcii.

China a fost, și în aceste trei luni, cea mai mare piață pentru Porsche, cu peste 18.600 de vehicule livrate, mai multe cu 3% față de anul trecut. În Europa, mai mult de 20.600 de vehicule au fost livrate clienților, echivalând cu o creștere de 8%. Și livrările pe piața germană au crescut: cu peste 7,700 de vehicule predate clienților, Porsche a înregistrat o creștere de 8% pe piața-mamă. Piața americană a înregistrat cea mai mare creștere a livrărilor – de 10% – cu un total de aproximativ 14.000 de vehicule livrate.

Modelul cel mai vândut al mărcii a rămas Macan, cu peste 23.000 de SUV-uri livrate în întreaga lume. Familia 911 este în continuare în mijlocul activității Porsche, cu o creștere importantă, 35%, și un volum de peste 9.600 de unități, vândute în primele trei luni.

Porsche Panamera, cel mai luxos model, cu o nouă generație pe piață, a avut cea mai mare creștere procentuală, de aproximativ 200%. Cererea pentru versiunile electrificate ale acestei limuzine, în Europa, a fost peste așteptări: peste 60% din modelele Panamera livrate clienților în primul trimestru au fost versiuni hibride.

Dacia a accelerat producția de vehicule în martie, cu o creștere de 10% față de anul trecut. Duster a depășit pentru prima dată 18.000 de unități și poate depăși un prag după 5 ani CITEȘTE ȘI Dacia a accelerat producția de vehicule în martie, cu o creștere de 10% față de anul trecut. Duster a depășit pentru prima dată 18.000 de unități și poate depăși un prag după 5 ani

”Suntem încântați de acest început în forță. În 2018, ne așteptăm să ne menținem la nivelul ridicat atins anul trecut”, a declarat Detlev von Platen, Membru în Consiliul Executiv, Responsabil pentru Vânzări și Marketing, în cadrul Porsche AG. ”Exclusivitatea este mai importantă pentru marca Porsche decât creșterea în sine; cu cota noastră globală de piață de 0,3%, îndeplinim această cerință. Pe lângă dezvoltarea, producția și vânzarea de mașini sport exclusiviste, Porsche se concentrează din ce în ce mai mult asupra unor aspecte precum electrificarea, digitalizarea și conectivitatea. În acest domeniu, este important să îmbinăm valorile tradiționale cu tehnologiile inovatoare. Anul acesta, vom oferi în continuare produse și servicii noi, concepute pentru a fascina clienții și fanii noștri din întreaga lume.”

viewscnt
Afla mai multe despre
porsche
piata auto
panamera