Seat a înregistrat creșteri de 14% în primul trimestru din 2017 și cea mai bună lună a mărcii din acest secol

Seat a înregistrat creșteri de 14% în primul trimestru din 2017 și cea mai bună lună a mărcii din acest secol
scris 12 apr 2017

Seat a anunțat o creștere de 14% a vânzărilor sale la nivel global, fiind consemnat un record al mărcii pentru ultimii 17 ani, principalul motor de creștere fiind gama din ce în ce mai extinsă și boom-ul vânzărilor pe cele mai importante piețe.

Seat a vândut 117.300 de mașini în trimestrul 1 din acest an, o valoare care o depășește cu 14% pe cea din trimestrul 1 al lui 2016 și care reprezintă un record pentru marca spaniolă. În luna martie s-a înregistrat cea mai bună lună a Seat din istoria recentă, respectiv din 2000.

“Am închis primul trimestru cu rezultate chiar mai bune decât estimările noastre inițiale. Suntem una dintre mărcile aflate în cea mai mare expansiune din Europa și suntem foarte mulțumiți cu rezultatul obținut și de asemenea cu faptul că această creștere progresează destul de uniform în toate piețele datorită ofensivei noastre de modele. Sosirea modelului Leon facelift a ridicat vânzările și noul Ibiza va avea de asemenea o contribuție pozitivă la aceste rezultate la început de iunie”, a declarat  vicepreședintele SEAT pentru Vânzări și Marketing, Wayne Griffiths

Unul dintre motivele pentru care Seat a reușit să crească atât de bine este faptul că cele mai mari piețe ale mărcii su înregistrat o explozie a vânzărilor. Piața de origine, Spania, a adus o creștere de 16,6%, cu 24.700 de vehicule vânzute, în Germania s-au vândut cu 10,1 % mai multe unități Seat (20.600) și Marea Britanie, cu cea mai mare creștere (25,2%) care a înregistrat un volum de 16.800 unități Seat vândute. Alte piețe importante au fost Franța (6.400; +12,3%), Italia (5.300; +17,9%), Austria (4,800; +31.9%) și Elveția (2,500; +78.5%). În afara Europei, Mexic (6.800; +11,0%) și Turcia (4,900; +10.4%), s-au numărat printre țările cu vânzări în creștere pentru Seat.

După lansarea faceliftului Leon și a noii generații Ibiza, Seat pregătește SUV-ul de clasă mică Arona, iar din 2018, un SUV de mari dimensiuni, acestea urmând să amplifice vânsările mărcii.

Marca Seat face parte din VW Group, fiind prima marcă non-germană din portofoliul constructorului german, fiind cumpărată în 1990. Compania spaniolă a revenit pe profit în 2015, după o lungă perioadă de pierderi.

 

viewscnt

Informaţiile publicate de Profit.ro pot fi preluate doar în limita a 500 de caractere şi cu citarea în lead a sursei cu link activ. Orice abatere de la această regulă constituie o încălcare a Legii 8/1996 privind dreptul de autor.

Afla mai multe despre
seat
vanzari