Skoda are în plan folosirea de subcontractori pentru a suplimenta producția modelelor cu cerere mare

Skoda are în plan folosirea de subcontractori pentru a suplimenta producția modelelor cu cerere mare
scris 14 iun 2018

Skoda ar putea subcontracta parte din producție pentru a putea face față cererii foarte mari. Anterior, compania anunțase că va crește capacitatea de producție, însă acest lucru necesită timp. Modelele din Cehia vor fi fabricate și în uzinele VW din Germania.

Succesul neașteptat de care se bucură marca cehă Skoda, parte a grupului Volkswagen, s-a transformat într-o problemă serioasă pentru companie. Cererea foarte mare pentru produsele mărcii, în special SUV-urile Kodiaq și Karoq, ar putea conduce volumul vânzărilor, care acum este estimat la 1,2 milioane de unități anual, la aproximativ 2 milioane în 2025, potrivit datelor publicate oficial.

Inițial, Skoda anunțase că va produce unele modele într-una din uzinele grupului VW din Germania. Însă acest lucru nu rezolvă presiunea foarte mare care există în acest moment pe uzinele din Cehia, care face ca livrările să aibă întârzieri foarte mari.

Opțiunile pe care le are compania, după cum au declarat reprezentanții Skoda, citați de Automotive News, includ cedarea către un subcontractor a unei părți a producției. Cea mai cunoscută companie care lucrează pentru constructori auto consacrați este Magna Steyr, din Austria, care are contracte cu BMW, în special, dar mai nou și cu Jaguar Land Rover. Un alt subcontractor de automobile este Valmet, din Finlanda, care construiește mașini Mercedes-Benz.

Autoritățile din Germania obligă Daimler să recheme 774.000 de vehicule Mercedes de pe piața europeană, din cauza emisiilor CITEȘTE ȘI Autoritățile din Germania obligă Daimler să recheme 774.000 de vehicule Mercedes de pe piața europeană, din cauza emisiilor

Anterior, una din soluțiile propuse de șefii Skoda a fost să construiască o uzină în afara Cehiei, într-o altă țară europeană, dar nu s-a concretizat deocamdată. Luna trecută s-a anunțat decizia de utilizare a fabricii din Osnabrück, cumpărată în 2009 de VW Group de la constructorul independent Wilhelm Karmman, care a dat faliment. Aici ar urma să fie produs Karoq, împreună cu Tiguan, dar numai pentru o perioadă limitată de timp.

Skoda a devenit al doilea brand din grup, din punct de vedere al profitabilității, după Porsche, ceea ce face și mai presantă problema satisfacerii cererii de automobile ale mărcii.

viewscnt
Afla mai multe despre
skoda
karoq
piata auto
productie masini
magna